Volné pracovní místo  Menschenressourcen Gelegenheit - Human Resources opening

Lokalita a další
Pracovní poměr Úvazek Plný úvazek
Vzdělání SŠ s maturitou, Vyšší odborné, Bakalářské, Vysokoškolské

O firmě

Společnost Grafton Recruitment byla založena v Dublinu v roce 1982. Od svého založení si Grafton Recruitment vybudovala pozici světově uznávaného poskytovatele personálních a náborových služeb. Síť naší společnosti se rozrostla do celkového počtu 59 poboček v 15 zemích (Velká Británie, Irsko, Chile, Maďarsko, Polsko, Česká republika, Slovenská republika, Belgie, Litva, Portugalsko, Rakousko, Rusko, Francie, Turecko, Spojené Arabské Emiráty).

Popis pracovní nabídky

Ref. č.: 20-28-216138. <ul>
<li> Fluent GERMAN language skills</li>
<li> Strong motivation for HR field .. these are the two major musts for this role!! </li>
</ul>
<br/>Main responsibilities: <br/>
<ul>
<li> First point of contact regarding all HR related queries for our employees </li>
<li> Provide support to employees in various HR related topics such as leaves, compensation etc. and resolve issues and problems</li>
<li> Support employee lifecycle within HR needs - onboarding, data and absence management, transfers and terminating employee paperwork, contracts of employment</li>
<li> Ensure the relevant HR database is up to date, accurate and complies with legislation</li>
<li> Ssupport continuous improvement of HR processeses</li>
</ul>

Požadujeme

<ul>
<li> fluent GERMAN with ENGLISH</li>
</ul>
<br/>Apart from this you also: <br/>
<ul>
<li> are familiar w/ MS Excel, Word, PowerPoint and Outlook i.e. you can draw a graph, create and filter charts, put together a presentation and make sure that your outlook is not a mess</li>
<li> are flexible with hours and have proactive attitude so that you don´t get lost within everything that´s going on around you</li>
<li> are happy to work in a dynamic team within an international company</li>
<li> hands on experience in HR field via direct HR tasks, administrative support of HR department, ideally within HR SSC setting is a plus</li>
</ul>

Nabízíme

<ul>
<li> 5 weeks of paid holiday </li>
<li> relocation package</li>
<li> life insurance</li>
<li> contribution towards pension insurance</li>
<li> employee shares</li>
</ul>

Vhodné pro

Absolventy.
 Zpět