Volné pracovní místo  MEZINÁRODNÍ ÚČETNÍ S NJ NEBO FJ

Lokalita a další
Pracovní poměr Úvazek Plný úvazek
Vzdělání SŠ s maturitou

O firmě

Jsme personálně-poradenská agentura nabízející služby v oblasti náboru zaměstnanců a zprostředkování zaměstnání od roku 2012 v České republice. Poskytujeme služby na základě oprávnění "Povolení ke zprostředkování zaměstnání" vydaného Ministerstvem práce a sociálních věcí České republiky.



ČEMU SE VĚNUJEME?

Za naší nabídkou služeb stojí více než 10 let zkušeností v oblasti náborů zaměstnanců a projektového řízení v oblasti HR. Vyhledáváme pracovníky jednorázově, spolupodílíme se na vytváření celých týmů nebo Vám kompletně personálně obsadíme novou firmu či pobočku. Služby v oblasti HR poskytujeme napříč všemi obory a pracovními pozicemi v rámci soukromého i veřejného sektoru. Nejvíc zkušeností máme právě s technickými obory, kam dosazujeme stovky zaměstnanců ročně.



JAKÉ SLUŽBY POSKYTUJEME?

NÁBOR ZAMĚSTNANCŮ/RECRUITMENT – výběr a vyhledání kměnových zaměstnanců
PŘÍMÉ VYHLEDÁVÁNÍ ZAMĚSTNANCŮ/EXECUTIVE SEARCH – metoda vhodná pro vyhledání TOP manažerů a specifických odborných pozic
PSYCHOLOGICKÁ DIAGNOSTIKA A PORADENSTVÍ pro pracovní účely

Popis pracovní nabídky

Co je náplní práce?
  • Budete zpracovávat komplexní účetnictví v rámci svěřeného regionu
  • Budete odpovědný za včasné a správné zaúčtování příchozích/odchozích finančních transakcí
  • Vedení hlavní účetní knihy
  • Účtování cestovních dokladů zaměstnanců
  • Pravidelný reporting – denní a měsíční
  • V práci budete často komunikovat s rodilými mluvčími v německém nebo francouzském jazyce

Požadujeme

Co byste ještě měli vědět?
Během prvního roku na Vás bude podporovat zkušenější kolega. Budete spolupracovat s přímým nadřízeným, 7 kolegy z lokálního týmu a s kolegy v rámci svěřeného regionu.

Jaký je kandidát, kterého bychom rádi potkali?
  • Má VŠ vzdělání v oboru finance nebo ekonomika
  • Má alespoň 2 roky praxe z obdobné pozice
  • Má pokročilou znalost německého nebo francouzského jazyka, znalost anglického jazyka bude velkou výhodou
  • Pokud již má nějaké zkušenosti z oblasti účetnictví, bude to výhodou
  • Má pokročilou znalost práce v Excelu (umí používat funkce typu VLOOKUP, COUNTIF)
  • Je pečlivý a dokáže samostatně pracovat na všech aktivitách v rámci svěřeného regionu

Nabízíme

Co Vás čeká, když uspějete?
  • Dlouhodobá spolupráce v rámci stabilní mezinárodní společností
  • Odborná školení
  • Příjemný kolektiv a motivující mzdové ohodnocení
  • Možnost dalšího růstu v rámci oddělení
  • Flexibilní pracovní doba (fixní pracovní doba od 9 do 15 hodin)
  • Jazykové kurzy na pracovišti
  • 5 týdnů dovolené
  • Dotované firemní stravování
  • Místo výkonu práce v Brně – Slatině

Jiná sdělení

Baví Vás účtovat a hledáte příležitost k profesnímu rozvoji? Hravě se domluvíte v německém nebo francouzském jazyce? Pro mezinárodní společnost s logisticko-distribuční centrálou v Brně hledáme novou posilu do rozšiřujícího se týmu na finančním oddělení:
MEZINÁRODNÍ ÚČETNÍ S NJ NEBO FJ
Místo výkonu práce: Brno – město
Možnost nástupu: ihned nebo dle dohody
Finanční ohodnocení: dle zkušeností
 Zpět