Popis pracovní nabídky
Jsme skupina společností QPAG - 100% Rework, 100% Rework Plus, TM Technik, Workspot, QPAG Digital a MEA Systems. Máme 6 poboček po celé České republice a specializujeme se na oblast kvality.Na naši pobočku v Brně - Tuřanech aktuálně hledáme nového kolegu nebo kolegyni na pozici Mzdová/ý účetní. Doplní tak tým našeho mzdového oddělení. Kromě dobré kávy na pracovišti je samozřejmostí parkovací místo u nás v areálu, případně velmi dobrý spoj např. z centra Brna č. 40,48,64). Naším cílem je nejen kvalitní péče o naše zaměstnance v rámci mzdové agendy, ale zakládáme si na automatizaci a digitalizaci naší práce, abychom si jí co nejvíce ulehčily. Práce je vhodná i pro OZZ
Náplň práce:
- Společně se svou kolegyní se chopíte komplexní mzdové agendy pro našich více než 500 zaměstnanců.
- Podílet se budete např. na kontrole docházek, zpracování mezd, náhrad, odvod pojistného, vyúčtování zálohové a srážkové daně a ELDP a také na činnostech spojených s ročním zúčtováním daně.
- Provádět a sledovat exekuce a insolvence.
- Budete komunikovat a spolupracovat s provozy našich poboček a se státními institucemi
- Zpracovávat další činnosti patřící do mzdové agendy a podílet se na související administrativě.
Požadujeme
- Minimálně středoškolské vzdělání, případně VŠ v ekonomickém oboru bude výhodou.
- Praxe na pozici mzdové účetní po dobu nejméně 2 let.
- Orientace ve mzdových předpisech a právní legislativě v oblasti českého pracovního práva.
- Znalost v MS Office výhodou.
- FAJN BUDE, KDYŽ SDÍLETE:
- nadšení pro práci s čísly a s lidmi,
- touhu neustále se rozvíjet a zlepšovat pracovní procesy,
- být pečlivý, komunikativní a samostatný.
Nabízíme
- Nabízíme zajímavou a zodpovědnou práci.
- Zajímavé firemní benefity např. stravenkový paušál v hodnotě 99,-Kč za každý odpracovaný den do mzdy (+/- 2.000,- Kč měsíčně), 2 dny zdravotního volna k dovolené navíc, každý měsíc příspěvek do benefitního programu Cafeterie, zvýhodněné volání a internet, VIP program Datart.
Jiná sdělení
Zaujala Vás tato pracovní nabídka? Neváhejte a zašlete svůj profesní životopis ve formátu MS WORD (ideálně .docx). Pokud jste již u nás absolvoval/a pohovor, můžete kontaktovat přímo svého konzultanta.Uchazeče, kteří postoupí do užšího kola, budeme kontaktovat obratem. Ostatní uchazeče budeme kontaktovat v případě, že pro ně nalezneme jinou vhodnou pracovní nabídku. Pozice je také vhodná pro: účetní, fakturantka, zpracování faktur, account manager, samostatná účetní, mzdová účetní, zpracování mzdové účetnictví, hlavní účetní, účetní Brno, práce v účetnictví, účetnictví Brno,…
Jobs Contact Personal, s.r.o. se sídlem v Brně, Křenová 531/69a, IČ:17181879 (dále jen Jobs Contact) bude Vaše osobní údaje (životopis, případně další materiály) zpracovávat v souladu se Zákonem o ochraně osobních údajů 110/2019 Sb. a v souladu s Obecným nařízením o ochraně osobních údajů (EU) 2016/679, a to výhradně za účelem prezentace potenciálním zaměstnavatelům a zprostředkování zaměstnání. Jobs Contact je pracovní agentura s platným povolením Generálního ředitelství Úřadu práce ČR a osobní údaje může v souladu s účelem poskytnout třetím stranám.
Tým Jobs Contact se těší na spolupráci s Vámi!