Popis pracovní nabídky
Jste zkušená mzdovka, kterou v tomto oboru už nic nezaskočí a hledáte příležitost v oboru? Máte po mateřské a potřebujete se opět rozjet a hledáte zaměstnavatele, který Vás podpoří? Tak již nehledejte, našli jste!Hledáme zkušenou mzdovou účetní, která si poradí se mzdovou agendou a vypomůže také s administrativo personální agendy. Láká Vás taková příležitost? Pošlete životopis a řekneme si detaily.
Náplň práce:
- kompletní zpracování mzdové agendy pro naši firmu (dle zákonných požadavků a ISO 9001)
- zpracování příkazů k výplatě pro naše zaměstnance včetně zákonných odvodů a daní
- roční zúčtování daní
- výpomoc s administrativou z oblasti personální agendy – výstupy a nástupy zaměstnanců, podklady pro výběrové řízení apod.
- úzká spolupráce s dalšími kolegyňkami – účetní + personalistka
Požadujeme
- min. SŠ v ekonomickém oboru či máte úspěšně absolvovaný kurz účetnictví
- praxi v oblasti mzdového účetnictví alespoň 2 roky (velkou výhodu budeme mít, pokud máte zkušenost s výrobní/strojírenskou společností)
- výborná znalost mzdové problematiky
- zkušenost se systémem SAP výhodou, ale ne podmínkou
- zkušenost s administrativní stránkou personální agendy výhodou
Nabízíme
- dlouhodobou spolupráci na HPP v české společnosti s rostoucím potenciálem a řadou ocenění
- pružnou pracovní dobu s možností občasného HO
- kvalitní zaučení a podporu při nástupu
- týden dovolené navíc nad zákonný rámec (25 dní)
- snadná dostupnosti i MHD – zastávka je kousek od firmy, ale máme i velké parkoviště
- příspěvek na dopravu dle vzdálenosti
- příspěvek na obědy v naší závodní jídelně
- příspěvek na penzijko
- další finanční odměny
- firemní akce, kde se více poznáme
- možnost vzdělávání např. oblíbených cizích jazyků
Jiná sdělení
Zaujala Vás tato pracovní nabídka? Neváhejte a zašlete svůj profesní životopis ve formátu MS WORD (ideálně .docx). Pokud jste již u nás absolvoval/a pohovor, můžete kontaktovat přímo svého konzultanta.Uchazeče, kteří postoupí do užšího kola, budeme kontaktovat obratem. Ostatní uchazeče budeme kontaktovat v případě, že pro ně nalezneme jinou vhodnou pracovní nabídku.
Jobs Contact Personal, s.r.o. se sídlem v Brně, Křenová 531/69a, IČ:17181879 (dále jen Jobs Contact) bude Vaše osobní údaje (životopis, případně další materiály) zpracovávat v souladu se Zákonem o ochraně osobních údajů 110/2019 Sb. a v souladu s Obecným nařízením o ochraně osobních údajů (EU) 2016/679, a to výhradně za účelem prezentace potenciálním zaměstnavatelům a zprostředkování zaměstnání. Jobs Contact je pracovní agentura s platným povolením Generálního ředitelství Úřadu práce ČR a osobní údaje může v souladu s účelem poskytnout třetím stranám.
Tým Jobs Contact se těší na spolupráci s Vámi!