Popis pracovní nabídky
CO BUDETE DĚLAT?Jednat s dodavateli a firmami o smluvních a cenových podmínkách
Mít na starost zpracování dobropisů a faktur
Komunikovat a vyjednávat se zahraničními dodavateli
Spravovat cestovní management
Pracovat v systému SAP a tvořit transakce
Připravovat prezentace
Zpracovávat reporty a analýzy z BI dat
Kooperovat a organizovat nákupní týmy ve společnosti
Požadujeme
Máte již zkušenost z oblasti nákupu či/a zákaznického servisu a k tomu aktivní němčinu (min. B2)? Výhodou je znalost dalšího jazyka a SAPu. Nabízíme stabilitu, možnost zkráceného úvazku, pravidelný home office, 13.plat, sick days, 25 dní dovči a další bonusy!Nabízíme
CO VÁM FIRMA NABÍZÍ?Zajímavou pozici v mezinárodním týmu zahraničního koncernu
Zaškolení 1-2 týdny v Německu
Pohodovou atmosféru na pracovišti
Atraktivní ohodnocení + 13.plat
Částečný home office
Flexibilní pracovní doba
Šanci vzdělávat se a profesně růst
25 dní dovči
3 dny sick days
Stravování za pusu
Jazykové vzdělávání
Místo výkonu práce: region Třebíč