O firmě
Jsme personální agentura s 60 letou tradicí. Pomáháme lidem najít tu správnou práci a firmám ty správné zaměstnance. Každý den pracujeme na tom, abychom lidem našli tu nejlepší práci, ve které se mohou realizovat a firmám ty nejlepší zaměstnance, kteří jim pomohou v úspěšném rozvoji. To je to, co děláme a kým jsme.Popis pracovní nabídky
- zodpovědnost za svěřené aktivity v rámci nákupního oddělení,
- vedení výběrových řízení,
- samostatné vyjednávání s dodavateli, příprava rámcových smluv,
- vyhledávání možností úspor, optimalizace nákladů,
- sledování nákupních procesů v souladu s nákupní politikou společnosti,
- spolupráce s ostatními odděleními při stanovování jednotné strategie vůči dodavatelům,
- reporting
Požadujeme
- VŠ vzdělání,
- min. 3 roky praxe v oblasti nákupu,
- výborné vyjednávací dovednosti,
- velmi dobré komunikační, organizační a analytické schopnosti,
- praxe ve vytváření komoditních strategií,
- proaktivní přístup k řešení projektů,
- příjemné a profesionální vystupování,
- pečlivost, spolehlivost a zodpovědnost,
- pokročilá znalost MS Office
Nabízíme
- zázemí stabilní finanční společnosti,
- balíček zaměstnaneckých výhod,
- možnost odborného i profesního růstu,
- příjemný kolektiv a prostředí,
- pracoviště v centru Prahy.