O firmě
Jsme personální agentura s 60 letou tradicí. Pomáháme lidem najít tu správnou práci a firmám ty správné zaměstnance. Každý den pracujeme na tom, abychom lidem našli tu nejlepší práci, ve které se mohou realizovat a firmám ty nejlepší zaměstnance, kteří jim pomohou v úspěšném rozvoji. To je to, co děláme a kým jsme.Popis pracovní nabídky
- Zodpovídání za oblast nákupu ve svěřené oblasti
- Vyhledávání nových dodavatelů, udržování vztahů se stávájícími dodavateli
- Vedení obchodních a cenových jednání, komunikování s dodavateli
- Vedení reklamačních řízení
- Evidování podkladů pro fakturaci
- Pravidelné reportování
Požadujeme
- VŠ, SŠ technické nebo ekonomické
- Praxi v oblasti nákupu alespoň jeden rok
- Dobrou znalost AJ
- Znalost práce na PC – MS Office, SAP výhodou
- Dobré obchodní dovednosti a schopnost vyjednávat
- Pečlivost, samostatnost
Nabízíme
- zajímavé finanční ohodnocení
- zázemí silné mezinárodní společnosti
- velká škála zaměstnaneckých benefitů
- možnost osobního i profesního růstu