Volné pracovní místo  Obchodně administrativní pracovník / oblast financí #2365

Lokalita Brno a další
Pracovní poměr Úvazek Plný úvazek
Vzdělání SŠ s maturitou, Vyšší odborné, Bakalářské, Vysokoškolské
Hrubá mzda 35 000–70 000 Kč / měsíc

Popis pracovní nabídky

4fin better together, společnost jejímž symbolem je profesionální majetkové poradentství, přijme šikovného kolegu či kolegyni na pracovní pozici obchodně administrativní pracovník

Sídlíme přímo v centru Brna, kde máme perfektní zázemí příjemných nových kanceláří, kde po zapracování bude jedna i jenom TVOJE :)

Pokud chcete pracovat v týmu, kde se vzájemně podporujeme a inspirujeme, tak se nám neváhej ozvat a domluvíme se na osobním setkání. Budeme se těšit.

Náplň práce:
  • komunikace se stávajícími i novými klienty
  • individuální řešení, která přesně odpovídají potřebám našich klientů
  • budování dlouhodobých vztahů s klienty a péče o jejich finanční majetek
  • jednání s bankovními institucemi, pojišťovnami apod.
  • pravidelná aktualizace klientského portfolia
  • práce na OSVČ, což Vám poskytuje svobodu a flexibilitu v práci

Požadujeme

  • minimálně středoškolské vzdělání ukončené maturitou
  • výborné komunikační dovednosti: schopnost efektivně komunikovat s klienty i kolegy
  • analytické myšlení: Schopnost analyzovat finanční situace a navrhovat efektivní strategie
  • motivace: osobní rozvoj a aktivní hledání nových příležitostí
  • týmový duch: schopnost pracovat v kolektivu
  • flexibilita: přizpůsobit se různým situacím a požadavkům klientů
  • zodpovědnost: nést odpovědnost za své rozhodnutí a jednání

Nabízíme

  • flexibilní pracovní doba: po zapracování budete mít možnost svobodného plánování pracovní doby
  • plnohodnotné, kompletní zaučení a podpora od vedoucího
  • kanceláře v centru Brna
  • odměna podle výkonu: možnost ovlivnit si svůj příjem v závislosti na vynaloženém úsilí a aktivitě
  • motivační benefity: v oblasti vzdělávání, firemních akcí a dalších odměn (např. luxusní dovolené v zahraničí, apod...)
  • individuální rozvoj: možnost osobního a profesního růstu a podpora ve vzdělávání
  • možnost poskytovat skutečnou hodnotu klientům a mít pozitivní dopad na jejich finanční situaci.
  • kariérní růst v rámci společnosti
  • lokalita: Brno

Jiná sdělení

Zaujala Vás tato pracovní nabídka? Neváhejte a zašlete svůj profesní životopis ve formátu MS WORD (ideálně .docx). Pokud jste již u nás absolvoval/a pohovor, můžete kontaktovat přímo svého konzultanta. Uchazeče, kteří postoupí do užšího kola, budeme kontaktovat obratem. Ostatní uchazeče budeme kontaktovat v případě, že pro ně nalezneme jinou vhodnou pracovní nabídku. Nabídka je také vhodná pro: finanční porace, finanční specialista, finance, práce v oblasti financí, bankéř, práce v pojišťovně, makléř, obchodník, práce finance Brno, finanční konzultant, práce obchod Brno, … Společnost Prima kariera, s.r.o., se sídlem v Brně, Křenová 531/69a, IČ: 17184525 a společnost Jobs Contact Personal, s.r.o. se sídlem v Brně, Křenová 531/69a, IČ:17181879 (dále jen Jobs Contact) bude Vaše osobní údaje (životopis, případně další materiály) zpracovávat v souladu se Zákonem o ochraně osobních údajů 110/2019 Sb. a v souladu s Obecným nařízením o ochraně osobních údajů (EU) 2016/679, a to výhradně za účelem prezentace potenciálním zaměstnavatelům a zprostředkování zaměstnání. Jobs Contact je pracovní agentura s platným povolením Generálního ředitelství Úřadu práce ČR a osobní údaje může v souladu s účelem poskytnout třetím stranám. Těšíme se na spolupráci s Vámi!
 Zpět