O firmě
Jsme personální agentura s 60 letou tradicí. Pomáháme lidem najít tu správnou práci a firmám ty správné zaměstnance. Každý den pracujeme na tom, abychom lidem našli tu nejlepší práci, ve které se mohou realizovat a firmám ty nejlepší zaměstnance, kteří jim pomohou v úspěšném rozvoji. To je to, co děláme a kým jsme.Popis pracovní nabídky
- Akvizice nových zákazníků v rámci ČR a SR (společnosti působící v odvětví automotive, strojírenství, apod.)
- Řízení a správa portfolia nových projektů
- Průběžná komunikace se stávajícími zákazníky
- Obchodní schůzky se zákazníky, definování jejich požadavků a specifikací
- Prezentace produktů zákazníkovi
- Vyjednávání o cenových a dodacích podmínkách
- Zjišťování zpětné vazby od zákazníků, analýza konkurence
- Zajištění procesu fakturace (ve spolupráci s podpůrným oddělením v zahraničí)
- Technické školení zákazníků
- Týdenní reporting managementu
- Realizace marketingových aktivit
Požadujeme
- SŠ/VŠ vzdělání (technické velkou výhodou)
- Zkušenosti na obchodní pozici
- Aktivní znalost AJ slovem i písmem
- Dobré technické znalosti
- Proaktivní přístup, „drive“
- Výborné komunikační a prezentační dovednosti
- Orientace na výsledek
- Schopnost samostatně jednat a rozhodovat se
- Vysoká úroveň sebeřízení
- ŘP sk. B - ochota často cestovat
Nabízíme
- Zázemí úspěšné mezinárodní společnosti
- Náročná a zajímavá náplň práce – příležitost k seberealizaci
- Perspektiva profesního rozvoje a růstu
- Motivující finanční ohodnocení
- Zajímavé zaměstnanecké benefity (odměny z prodeje, služební auto k soukromému užívání, školení, aj.)
- Nástup možný ihned
- Zázemí pracoviště v centru Brna