Je nám líto, tato nabídka již není platná. Podívejte se na další nabídky práce, které by Vás mohly zajímat:
Zařazeno v oborech:
Administrativa
Pozice:
Administrativní pracovník
Lokalita:
Brno-město
Může se Vám hodit:
Administrativní pracovník Brno-město

Volné pracovní místo Obchodně/administrativní asistentka

aktivní
BRNO PERSONAL SERVICE

Zavedená personální agentura působící na trhu práce již od roku 1994.

Místo pracoviště
Brno
Pracovní poměr
Plný úvazek, Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
Vzdělání
SŠ s maturitou

Popis pracovní nabídky

  • obsluha hotline internetového obchodu

  • vedení objednávek, jednání se zákazníky a odběrateli

  • poskytování informací zákazníkům po telefonu a e-mailu

  • běžná kancelářská agenda

Požadujeme

  • SŠ (ekonomického směru výhodou)

  • dobrá znalost MS Office, internetu

  • AJ výhodou

  • velmi dobré komunikační schopnosti, organizační schopnosti

  • příjemné vystupování, racionalita, rozhodnost

Nabízíme

  • příjemné pracovní prostředí

  • po zapracování mzdový růst

  • zázemí zavedené obchodní společnosti

Jiná sdělení

  • nástup ihned


V případě zájmu použijte volbu „odpovědět“.

Podobné nabídky práce

Organizační činnost - nabídka práce vedená z domov...
Obsluha klientů, klientský servis, obsluha eshopu, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Monika Břízová ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek, ...
aktivní
Zpracovatel studijních podkladů
Chcete se stále zdokonalovat a kvalifikovat ve svém vystudovaném oboru? Preferujete práci z domu, jste zodpovědní, precizní a dodržování termínů Vám nedělá problém? V tom případě n ...
Ellmer s.r.o. Praha, Jihočeský kraj, Jihomoravský... Plný úvazek, Zkrácený úvazek, ...
aktivní
SPECIALISTA OBJEDNÁVEK BRNO
Jste komunikativní osoba s dobrými organizačními schopnostmi? Ovládáte angličtinu a chcete se realizovat na obchodním oddělení? Umíte logicky uvažovat a jste samostatní? Pak neváhejte zaslat svůj životopis! Brněnská společnost h ...
týden
VEDOUCÍ TÝMU – ADMINISTRATIVA (30.000 - 37.000,- Kč)
Máte přehled o všem, co se děje ve Vaší kanceláři? Máte zkušenost s vedením lidí a chápete svojí roli tak, že Vy jste v práci pro své podřízené, a ne oni pro Vás? Pak jste právě ta, kterou hledáme! Česká pobočka významné mezi ...
Advantage Consulting, s.r.o. Jihomoravský kraj, Česko Plný úvazek
týden
Asistentka v realitní kanceláři
• komunikace s klienty, dodavateli, úřady • administrativní podpora celé kanceláře včetně vedení společnosti a realitních makléřů • zajištění chodu kanceláře po provozní stránce • vyřizování pochůzek • porovnávání cen a služeb do ...
JOBSYSTEM s.r.o. IBC, Příkop 843/4, 602 00 Brno Plný úvazek
týden
BACKOFFICE SPECIALIST (od 25.000,-Kč)
Komunikace v německém jazyce Práce se zákaznickými portály Zpracovávání cenových objednávek Práce v SAPu Sledování a analýza četnosti cenových rozdílů Práce s dobropisy a vrubopisy (při cenových rozdílech) Organizace jednání se zá ...
SPINWARE s.r.o. Vyškovsko Plný úvazek
týden

Poslat známému

Zadejte Vaše celé jméno např. Jan Novák
Zadejte svůj e-mail např. jan.novak@seznam.cz
Zadejte celý e-mail známého např. petr.nemec@seznam.cz

© 2006 - 2017 Easy-prace.cz | Mapa stránek | Na Easy práci.cz si snadno najdete nové zaměstnání. Nabídky práce můžete filtrovat podle oboru a lokality z celé České republiky. Pokud jste firma, která hledá nové zaměstnance, vložte pomocí jednoduchého inzerátu nabídku práce. Ta se bude zobrazovat pouze těm, kteří o ni mají opravdu zájem.

Práce ve městech: práce Praha | práce Brno | práce Olomouc | práce Plzeň | práce Liberec | práce České Budějovice | práce Zlín | práce Pardubice | práce Mladá boleslav | práce Kladno