Nabídka práce ve firmě Advantage Consulting, s.r.o.

Volné pracovní místo  OBCHODNÍ ASISTENT – EXPORT/IMPORT (15.000 - 30.000,- Kč)

Lokalita a další
Pracovní poměr Úvazek Plný úvazek
Vzdělání SŠ s maturitou

Popis pracovní nabídky

Pracujte v ryze České a neustále se rozrůstající obchodně-výrobní společnosti!

Hledáme absolventy SŠ nebo VŠ s dobrou znalostí AJ a NJ do oddělení zahraničního obchodu.
  • Přijímání telefonických objednávek ze zahraničí.
  • Vyřizování telefonických reklamací
  • Zajišťování přepravy zboží
  • Zajišťování doručení objednávek
  • Zákaznický servis

Požadujeme

  • Vzdělání SŠ a vyšší
  • Technické myšlení
  • Výborná komunikativní znalost anglického a německého jazyka

Nabízíme

  • Práci v České obchodní a výrobní společnosti
  • Možnost profesního růstu
  • Osobní ohodnocení
  • Nástupní plat 15.000 Kč, navýšení po zkušební době

Jiná sdělení

V případě zájmu použíjte volbu "odpovědět".

O nás

Advantage Consulting, s.r.o. - o nás
  • Od roku 2002 pomáháme uchazečům o zaměstnání s jejich uplatněním na trhu práce. Vytváříme společnost, které si váží nejen klienti, zaměstnanci, ale i veřejnost.

  • Zakládáme si na tom, že naši konzultanti jsou odborní partneři, kteří dokáží pomoci v oblasti kariérního života.

  • Naše odborné divize se specializují na tyto obory: ICT, Engineering, Electro & Energo, Sales & Logistics, Finance, Chemistry a Manufacturing.

  • Těšíme se na případnou konzultaci s Vámi.

číst dále

60

20

1200

3800

Sledujte nás

 Zpět