Je nám líto, tato nabídka již není platná. Podívejte se na další nabídky práce, které by Vás mohly zajímat:
Zařazeno v oborech:
Administrativa
Pozice:
Asistentka
Lokalita:
Brno-město, Brno-venkov
Může se Vám hodit:
Asistentka Brno-město, Asistentka Brno-venkov

Volné pracovní místo OBCHODNÍ ASISTENTKA, ref.č. H-107

aktivní
APROFES,s.r.o.

APROFES, s.r.o. byla založena před 20lety. Své služby poskytuje klientům na celém území ČR a Slovenska.

Disponujeme výhradně týmem odborníků, kteří jsou specializováni na personální problematiku a personální psychologii. Stoprocentně tedy ručíme za kvalitu své práce.

APROFES, s.r.o. nabízí komplexní profesionální služby z oblasti lidských zdrojů – personálního poradenství:
 

  • vyhledávání a výběry kvalifikovaných pracovníků na základě požadavků klienta 
  • cílený výběr – head hunting
  • zprostředkování práce
  • psychologické analýzy osobnosti
  • personální audity
  • výcvikové programy, vzdělávací semináře
  • psychologické a personální poradenství
  • dopravně-psychologické vyšetření
Místo pracoviště
Brno
Pracovní poměr
Plný úvazek
Vzdělání
SŠ s maturitou

Popis pracovní nabídky

Máte rádi dobrou kávu? Jste komunikativní a administrativní práce zvládáte levou zadní?
A navíc hledáte nový job?
Pak máme práci právě pro Vás!
V české společnosti, která se specializuje na zajištění profesionálního kávového servisu, hledají šikovnou posilu do svého týmu na pozici:

ASISTENT/KA OBCHODNÍHO TÝMU

Jaké úkoly Vás čekají na této pozici?

  • Telefonická a e-mailová komunikace se zákazníky
  • Zajištění nejlepších možných služeb zákazníkům
  • Sjednávání obchodních schůzek
  • Organizace a plánování pracovních schůzek obchodního ředitele, příprava a zpracování dat pro jednání
  • Zpracování obchodních nabídek
  • Spolupráce s ostatními odděleními
  • Správa a aktualizace databáze klientů
  • Příprava a evidence smluv


Pracoviště: Brno Medlánky

Požadujeme

  • SŠ, praxe na obdobné pozici výhodou
  • Znalost obchodní administrativy
  • Pokročilá znalost MS Office
  • Pečlivost, pro-zákaznický přístup a orientaci na výsledek
  • Dobré organizační schopnosti

Nabízíme

  • práci v perspektivní, ryze české firmě
  • po zapracování motivační odměny
  • výbornou kávu po celý den zdarma
  • pracoviště pár kroků od zastávky MHD
  • nepožadujeme znalost cizích jazyků
  • nástup ihned nebo dle dohody

Jiná sdělení

Děkujeme za Váš zájem o tuto pozici. Pokud Vás, v průběhu 14 dnů od přijetí Vašeho životopisu, nebudeme kontaktovat, byla v prvním kole výběrového řízení dána přednost jinému uchazeči. Odpovědí na tento inzerát či zasláním Vašich osobních materiálů do společnosti APROFES, s.r.o. dáváte souhlas ke zpracování.

Podobné nabídky práce

Organizační činnost - nabídka práce vedená z domov...
Obsluha klientů, klientský servis, obsluha eshopu, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Monika Břízová ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek, ...
aktivní
PODPORA OBCHODNÍHO ODDĚLENÍ
Zodpovědnost za proces na kontrolu a řízení smluv Podpora pro obchodní, právní a další oddělení Kontrola dodržování interních firemních postupů a směrnic Kontrola postupu zpracovávání a následné uložení a správa databáze smluv a ...
SPINWARE s.r.o. Vyškovsko Plný úvazek
dnes
Přivýdělek 8-12 tis. na 2-3 hod. z domova.
Zavedená, prosperující obchodně poradenská firma nabízí: vedlejší činnost 2–3 hod. denně. Příjem 8–12 tis. využití počítače a internetu práce je vedena z velké části z domova uplatnění pro muže i ženy plné zašk ...
DP Concept Česká republika Plný úvazek, Zkrácený úvazek, Brigády
dnes
Asistentka v realitní kanceláři
• komunikace s klienty, dodavateli, úřady • administrativní podpora celé kanceláře včetně vedení společnosti a realitních makléřů • zajištění chodu kanceláře po provozní stránce • vyřizování pochůzek • porovnávání cen a služeb do ...
JOBSYSTEM s.r.o. IBC, Příkop 843/4, 602 00 Brno Plný úvazek
týden
VEDOUCÍ ASISTENTKA TÝMU (30.000 - 30.000,- Kč)
Jste komunikativní typ člověka s pokročilou angličtinou? Máte reprezentativní vzhled a výborné prezentační a organizační schopnosti? Zvládáte více činností najednou? Chcete pracovat v IT společnosti? Pak neváhejte zaslat svůj živ ...
Advantage Consulting, s.r.o. kraj Jihomoravský, Česko Plný úvazek
týden
Asistentka jednatele
Pro našeho významného klienta společnost Live Call s.r.o. hledáme vhodnou uchazečku na pozici asistentky jednatele. Náplň práce: - administrativní činnost - práce na pc - organizační a pomocné činnosti pro jednatele společnost ...
JOB LEADER CZECH s.r.o. Brno-město Plný úvazek, Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
týden

Poslat známému

Zadejte Vaše celé jméno např. Jan Novák
Zadejte svůj e-mail např. jan.novak@seznam.cz
Zadejte celý e-mail známého např. petr.nemec@seznam.cz

© 2006 - 2017 Easy-prace.cz | Mapa stránek | Na Easy práci.cz si snadno najdete nové zaměstnání. Nabídky práce můžete filtrovat podle oboru a lokality z celé České republiky. Pokud jste firma, která hledá nové zaměstnance, vložte pomocí jednoduchého inzerátu nabídku práce. Ta se bude zobrazovat pouze těm, kteří o ni mají opravdu zájem.

Práce ve městech: práce Praha | práce Brno | práce Olomouc | práce Plzeň | práce Liberec | práce České Budějovice | práce Zlín | práce Pardubice | práce Mladá boleslav | práce Kladno