Volné pracovní místo  Obchodní asistent/ka - referent/ka manažera

Lokalita a další
Pracovní poměr Úvazek Práce na ŽL
Vzdělání Vyučení, SŠ s maturitou, Vyšší odborné, Bakalářské, Vysokoškolské

Popis pracovní nabídky

Organizování obchodních schůzek s klienty do kanceláře, zadávání nabídek - inzerce pro zákazníky na internetu apod., telefonování s klienty a domlouvání osobních schůzek dle termínového kalendáře manažera, sledování a vyřizování e-mailů. Možnost i částečně home office. Otevíráme nové regiony. Přijímací pohovor pobočka Praha.

Požadujeme

Minimálně SŠ vzdělání, dobré organizační a komunikační schopnosti - aktivní pracovní přístup, rozhodnost, uživatelskou znalost práce na PC, aktivní znalost českého jazyka. Zájem o osobní rozvoj a rozvoj společnosti, chuť učit se novým oblastem práce, samostatnost, časovou flexibilitu ( pružná pracovní doba ), osobní přístup ke klientovi.

Nabízíme

-zázemí stabilní a uspěšné společnosti
-vstupní zaškolení, firemní systém vzdělávání
-prostor pro seberealizaci, osobní rozvoj ve stabilní společnosti
-samostatnou, perspektivní a zajímavou práci v příjemném kolektivu
-motivující finanční ohodnocení oceňující aktivní pracovní výkon
-možnost využití systému společnosti pro zvýšení Vaší produktivity a Vašich příjmů

Jiná sdělení

Poskytujeme kompletní služby pro klienty v oblasti: obchodní - stavebnictví, nábytek, elektro, cestování, propagační, realitní. Zprostředkování zakázek pro klienty za výhodnějších podmínek od nasmlouvaných dodavatelů.
Obchodní spolupráce pro fyzické i právnické osoby.
Výběrové řízení 2-3 kola.
 Zpět