Je nám líto, tato nabídka již není platná. Podívejte se na další nabídky práce, které by Vás mohly zajímat:
Zařazeno v oborech:
Administrativa
Pozice:
Asistentka
Lokalita:
Praha-východ
Může se Vám hodit:
Asistentka Praha-východ

Volné pracovní místo Obchodní asistentka

aktivní
People Consulting s.r.o.

„Jsme personálně poradenská společnost, která se pro Vás bude snažit nalézt to nejlepší řešení, ať jste společností hledající nové zaměstnance, kolegy nebo sami hledáte možnost uplatnění svých zkušeností v novém zaměstnání.“

Místo pracoviště
Praha-východ
Pracovní poměr
Plný úvazek
Vzdělání
SŠ s maturitou

Popis pracovní nabídky

· administrativní podpora prodeje

· komunikace se zákazníky

· zadávání objednávek do systému SAP

· fakturace

· příprava podkladů pro obchodní oddělení

Požadujeme

· SŠ vzdělání, nejlépe obchodního nebo technického směru

· dobrou znalost německého jazyka (popř. anglického jazyka)

· praxe na administrativní pozici nutná

· dobrou znalost práce na PC

· znalost SAP výhodou

· aktivní přístup a smysl pro týmovou spolupráci

Nabízíme

· velmi dobré finanční ohodnocení

· možnost využívání firemních benefitů (stravenky, 5.týdnů dovolené, sportovní víkendy atd.)

· zázemí stabilní a prosperující firmy

· seberealizaci a perspektivu osobního růstu

· produktové školení na centrále v Německu

Jiná sdělení

V případě zájmu použijte volbu „odpovědět“.

Podobné nabídky práce

Organizační činnost - nabídka práce vedená z domov...
Obsluha klientů, klientský servis, obsluha eshopu, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Monika Břízová ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek, ...
týden
CASH ALLOCATION ADMINISTRATOR
Ref. č.: 13-19-232251. Do you look for experience in finance? Do you speak English fluently? Send us your CV!<br/> <br/>An international company operating in medical technologies is looking for a candidate for CASH ALLOCATION ADMI ...
Grafton Recruitment s.r.o. Prague Plný úvazek
týden
Asistent / asistentka managementu – ekonom / ekonomka
Kompletní zajištění chodu kanceláře a recepce (jednání s klienty, zvedání telefonů, vyřizování vzkazů a došlé pošty apod.), asistentská podpora pro management společnosti, zpracování příslušné administrativní agendy, evidence, arc ...
JOBSYSTEM s.r.o. Praha a okolí Plný úvazek
týden
Asistentka - administrativní podpora týmu právníků
- administrativní podpora týmu právníků - příprava a úprava dokumentů v MS Office - komunikace s klienty, úřady, soudy - příprava podkladů pro fakturaci
JOBSYSTEM s.r.o. Praha Plný úvazek
týden
Odborný asistent / asistentka obchodního oddělení
• komunikace s tuzemským i zahraničním partnerem • vytváření objednávek • vytváření cenových nabídek • práce s databází odběratelů, dodavatelů
JOBSYSTEM s.r.o. Středočeský kraj Plný úvazek
týden
Zapisovatel / zapisovatelka pro administrativní práce a zapisován...
• administrativní úkony související se zabezpečováním přípravy a průběhu soudního řízení
JOBSYSTEM s.r.o. Praha Plný úvazek
týden

Poslat známému

Zadejte Vaše celé jméno např. Jan Novák
Zadejte svůj e-mail např. jan.novak@seznam.cz
Zadejte celý e-mail známého např. petr.nemec@seznam.cz

© 2006 - 2017 Easy-prace.cz | Mapa stránek | Na Easy práci.cz si snadno najdete nové zaměstnání. Nabídky práce můžete filtrovat podle oboru a lokality z celé České republiky. Pokud jste firma, která hledá nové zaměstnance, vložte pomocí jednoduchého inzerátu nabídku práce. Ta se bude zobrazovat pouze těm, kteří o ni mají opravdu zájem.

Práce ve městech: práce Praha | práce Brno | práce Olomouc | práce Plzeň | práce Liberec | práce České Budějovice | práce Zlín | práce Pardubice | práce Mladá boleslav | práce Kladno