O firmě
Jsme personální agentura s 60 letou tradicí. Pomáháme lidem najít tu správnou práci a firmám ty správné zaměstnance. Každý den pracujeme na tom, abychom lidem našli tu nejlepší práci, ve které se mohou realizovat a firmám ty nejlepší zaměstnance, kteří jim pomohou v úspěšném rozvoji. To je to, co děláme a kým jsme.Popis pracovní nabídky
- Odpovídá za plnění úkolů stanovených pro svá teritoria
- Provádí a zodpovídá za písemnou i ústní komunikaci se zákazníky
- Navrhuje obchodní, smluvní, dodací a další podmínky
- Kontroluje, koordinuje a zodpovídá za činnost partnerů a distributorů na svěřených trzích, je v úzkém kontaktu se zákazníky a zástupci.
- Pravidelně analyzuje svoji zákaznickou síť, aktivně vyhledává nové zákazníky
- Sleduje platební morálku svých zákazníků, kontroluje včasnost plateb a provádí jejich urgence
- Spolupracuje při řešení reklamací
- Eviduje a udržuje ceníky zákazníků
- Tvoří reporty výsledků a analyzuje prodeje na svých teritoriích
- Navrhuje strategii a změny cen na základě tržních a vnitřních vlivů, zpracovává nabídky
Požadujeme
- Pokročilá znalost alespoň 2 světových jazyků (AJ podmínkou)
- Pokročilá znalost MS Office
- Znalost SAP výhodou
- Dobré prezentační a komunikační dovednosti
- Praxe v oblasti obchodu ve výrobní společnosti min. 2 roky
Nabízíme
- Stabilní firmu
- Cestování do zahraničí
- Zajímavé platové ohodnocení
- Firemní benefity