O firmě
Jsme personální agentura s 60 letou tradicí. Pomáháme lidem najít tu správnou práci a firmám ty správné zaměstnance. Každý den pracujeme na tom, abychom lidem našli tu nejlepší práci, ve které se mohou realizovat a firmám ty nejlepší zaměstnance, kteří jim pomohou v úspěšném rozvoji. To je to, co děláme a kým jsme.Popis pracovní nabídky
Pro našeho klienta, významnou společnost zaměřenou na prodej kancelářské techniky, hledáme kandidáty/tky na pozici:Obchodní reprezentant
Místo výkonu: Brno a okolí
Náplní Vaší práce bude:
- akvizice nových zákazníků a péče o stávající klienty
- prezentace výrobků a zpracování nabídek
- vedení obchodních jednání s klienty a poradenství
- uzavírání smluv v souladu s firemní strategií
Požadavky:
- SŠ/VŠ vzdělání (obchodní, IT, technický směr)
- prokazatelné zkušenosti v oblasti obchodu a obchodní duch
- praxe v prodeji výpočetní a kancelářské techniky velkou výhodou
- výborné komunikační a prezentační dovednosti
- samostatnost a ochota dále se vzdělávat
- orientace na výsledek a loajalita
- řidičský průkaz sk. B
- komunikativní znalost AJ výhodou
Náš klient nabízí:
- zázemí stabilní společnosti
- motivující finanční ohodnocení
- propracovaný systém odborného vzdělávání a kurzy AJ
- služební automobil i pro soukromé účely, mobilní telefon
V případě zájmu použijte volbu "odpovědět".
Z důvodu velkého množství reakcí na inzerované pozice bohužel nejsme schopni kontaktovat všechny uchazeče. Pokud od nás neobdržíte odpověď do 10 dnů od přijetí Vašeho životopisu, dali jsme v prvním kole výběrového řízení přednost kandidátům, kteří lépe odpovídají zadaným požadavkům.
Poskytnutím svých osobních údajů zahrnutých do životopisu, dáváte souhlas k jejich zpracování a uchování v plném rozsahu v databázi společnosti Randstad s.r.o. v souladu se zákonem č. 101/2000 Sb. o ochraně osobních údajů, a to na dobu max. jednoho roku a poté k jejich skartaci. Zároveň tím potvrzujete, že osobní údaje uvedené v zaslaném životopise jsou pravdivé a přesné.