O firmě
Jsme personální agentura s 60 letou tradicí. Pomáháme lidem najít tu správnou práci a firmám ty správné zaměstnance. Každý den pracujeme na tom, abychom lidem našli tu nejlepší práci, ve které se mohou realizovat a firmám ty nejlepší zaměstnance, kteří jim pomohou v úspěšném rozvoji. To je to, co děláme a kým jsme.Popis pracovní nabídky
- identifikace vhodných klientů
- telefonický a osobní kontakt s klienty v terénu
- zpracování a příprava nabídek pro potenciální klienty, konzultace vhodného řešení pro klienty
- budování portfolia pravidelných klientů a péče o ně
- práce v regionu Praha a Střední Čechy
- zodpovědnost za plnění obchodního plánu
- účast na meetingu společnosti s obchodním manažerem
- příprava podkladů pro reporting
- administrativa a práce v CRM
Požadujeme
- středoškolské vzdělání výhodou (není podmínkou)
- dobrá znalost práce na PC
- velmi dobré komunikační, organizační a analytické schopnosti, schopnost time-managementu
- ochota učit se novým postupům
- spolehlivost a zodpovědnost
- zkušenosti z práce z obchodního zástupce, podpory prodeje či telesales min. 1 rok z posledních 2 let, - praxe z oblasti přepravy či logistiky výhodou
- anglický jazyk výhodou
Nabízíme
- práce na HPP nebo ŽL
- základní složka platu + prémiová složka
- příjemné pracovní prostředí a stabilní kolektiv
- zajímavé firemní akce
- osobností rozvoj
- 2 dny sickday
- práce z domova či z kanceláře
- mobilní telefon a notebook
- po zapracování automobil k soukromým účelům