Je nám líto, tato nabídka již není platná. Podívejte se na další nabídky práce, které by Vás mohly zajímat:

Volné pracovní místo Odborný pracovník pro administrativní činnosti

aktivní
Kariéra spol. s r.o.

Jsme ryze česká poradenská společnost založená v roce 1994 bez účasti zahraničního kapitálu.

Od svého založení se zabýváme zejména poradenstvím v oblasti personalistiky jak pro uchazeče, tak pro naše klienty. Ve všech oborech doporučujeme uchazeče na pozice řadové, střední i manažerské.

Místo pracoviště
Praha 4 Komořany
Pracovní poměr
Plný úvazek
Vzdělání
SŠ s maturitou, vyšší odborné, bakalářské, vysokoškolské

Popis pracovní nabídky

  • Komplexní koordinace a metodické usměrňování rozsáhlé spisové služby. Administrativní, spisové a evidenční úkony související s provozem oddělení, korespondence, evidence korespondence, smluv a dalších dokladů oddělení,
  • administrativní úkony související s během a vypořádáním veřejných zakázek, dle požadavků a instrukcí pracovníků oddělení zpracovávajícího veřejné zakázky (příprava dokumentace k rozeslání, zajištění vazby dokumentace a další administrativní úkony),
  • péče o profil zadavatele dle požadavků interních klientů a jejich specifikace – zadávání údajů dle podkladů odborných útvarů a ve spolupráci s nimi, vyřizování reklamací a požadavků na změny se správcem profilu zadavatele a další administrativní úkony na profilu zadavatele,
  • koordinace a zajišťování přípravy obchodní a produktové části zpracování nabídek nekomplikovaných a standardizovaných obchodních případů, 
  • spolupráce na vyhodnocování a evidenci obchodních aktivit,
  • spolupráce v rámci organizačních složek ústavu,
  • plnění dalších jednorázových či občasných činností a úkolů v oblastech působnosti oddělení

Požadujeme

  • Úplné SŠ, VŠ vzdělání, ekonomické nebo obchodního zaměření výhodou,
  • schopnost týmové práce,
  • nekonfliktnost,
  • nejméně 2 roky praxe v administrativní či obchodní činnosti, 
  • schopnost seznámit se v krátké době se zákonem č. 137/2006 Sb., pro zpracování administrativních činností souvisejících s administrací veřejných zakázek, dle požadavků kolegů z oddělení veřejných zakázek,
  • znalost problematiky příspěvkové organizace, dobrá znalost práce na počítači, znalost AJ výhodou, organizační schopnosti, komunikační dovednosti, samostatné rozhodování, proaktivní přístup k problematice oddělení.


Písemné nabídky, doplněné strukturovaným životopisem a přehledem odborné praxe zašlete nejpozději do 30. 4. 2014, ČHMÚ- personální agenda.

Nabízíme

  • zajímavou a tvůrčí práci
  • plat a odměna podle zák. č. 262/2006 Sb. a NV č. 564/2006 Sb. v T9
  • pružná pracovní doba
  • zaměstnanecké výhody (5 týdnů dovolené, závodní stravování, příspěvek z FKSP, příspěvek na jazykovou výuku)



Pracoviště:
Český hydrometeorologický ústav


Datum nástupu:
dle dohody

Jiná sdělení

Český hydrometeorologický ústav


Poskytnutím svých osobních údajů v rozsahu životopisných dat adresovaných společnosti Kariéra, s. r. o. dáváte souhlas pro zpracování těchto dat (ukládání, úprava, vyhledávání, třídění, kombinování, likvidace a poskytování třetím osobám) v souladu se zákonem §12 a §21 č. 101/2000 Sb. ve znění pozdějších předpisů za účelem získání zaměstnání u klientů společnosti Kariéra, s. r. o., a to do 31. 12. 2015. Souhlas bude automaticky prodloužen o další kalendářní období, pokud nebude písemnou formou odvolán. Osobní údaje budou poskytnuty třetím osobám vždy po předchozí dohodě.

Podobné nabídky práce

ÚČETNÍ (junior), asistentka auditora
VAŠE CESTA K PROFESIONÁLNÍ ÚČETNÍ • Jste absolventka SŠ ekonomického zaměření, která nepokračujete ve studiu na VŠ? • Jste letošní nebo loňská absolventka nebo studentka VŠ ekonomického zaměření? • Jste zkušená účetní a chcete se ...
Angel's Accounting s.r.o. Jeremenkova 763, Praha 4 - Podolí Plný úvazek, Zkrácený úvazek, Brigády
aktivní
ÚČETNÍ
Stavební firma se sídlem na Praze 4 zaměřená na obnovu památek, působící na trhu již 25 let, hledá vhodné kandidáty na pozici účetní na hlavní pracovní poměr. •Zpracování a kontro ...
AVERS, spol. s r.o. Michelská 240/49, Praha Plný úvazek
aktivní
Invoicing Analyst with Dutch and English? PART TIME!
Ref. č.: 13-28-241319. Looking for PART TIME? Do you want an interesting job where you can actively use your ENGLISH and DUTCH? <br/>Are you interested in FINANCE area? <br/> <br/>YES? Keep reading! <br/> <br/>You will love this j ...
Grafton Recruitment s.r.o. Praha 4 Zkrácený úvazek
dnes
FINANCE SUPPORT, PART TIME, 150 CZK/hour
Ref. č.: 13-19-241144. Máte již zkušenosti v oblasti účetnictví? Hledáte si momentálně flexibilní práci na částečný úvazek? Pak je tato příležitost právě pro Vás!<br/> <br/>Do nadnárodní společnosti hledáme momentálně zaměstnance ...
Grafton Recruitment s.r.o. Praha 4 Zkrácený úvazek
dnes
Finance Profesional with German
Ref. č.: 19-11-241481. Be a part of a Finance Center of Excellence and join a team of the top financial professionals.<br/> <br/>If you have the desire for an exiting and rewarding careeer- just APPLY NOW!<br/> <br/>Your main duti ...
Grafton Recruitment s.r.o. Střížkov, Praha Plný úvazek
dnes
FP&A PROFESSIONAL
Ref. č.: 19-11-241362. Do you like innovation, analysis and do you pay attention to detail?<br/>Dou you want to standardize and implement financial processes that unify the business operations among CEEME and EMEA regions?<br/> <b ...
Grafton Recruitment s.r.o. Praha Plný úvazek
dnes

Poslat známému

Zadejte Vaše celé jméno např. Jan Novák
Zadejte svůj e-mail např. jan.novak@seznam.cz
Zadejte celý e-mail známého např. petr.nemec@seznam.cz

© 2006 - 2017 Easy-prace.cz | Mapa stránek | Na Easy práci.cz si snadno najdete nové zaměstnání. Nabídky práce můžete filtrovat podle oboru a lokality z celé České republiky. Pokud jste firma, která hledá nové zaměstnance, vložte pomocí jednoduchého inzerátu nabídku práce. Ta se bude zobrazovat pouze těm, kteří o ni mají opravdu zájem.

Práce ve městech: práce Praha | práce Brno | práce Olomouc | práce Plzeň | práce Liberec | práce České Budějovice | práce Zlín | práce Pardubice | práce Mladá boleslav | práce Kladno