Je nám líto, tato nabídka již není platná. Podívejte se na další nabídky práce, které by Vás mohly zajímat:

Volné pracovní místo Odborný pracovník pro administrativní činnosti

aktivní
Kariéra spol. s r.o.

Jsme ryze česká poradenská společnost založená v roce 1994 bez účasti zahraničního kapitálu.

Od svého založení se zabýváme zejména poradenstvím v oblasti personalistiky jak pro uchazeče, tak pro naše klienty. Ve všech oborech doporučujeme uchazeče na pozice řadové, střední i manažerské.

Místo pracoviště
Praha 4 Komořany
Pracovní poměr
Plný úvazek
Vzdělání
SŠ s maturitou, vyšší odborné, bakalářské, vysokoškolské

Popis pracovní nabídky

  • Komplexní koordinace a metodické usměrňování rozsáhlé spisové služby. Administrativní, spisové a evidenční úkony související s provozem oddělení, korespondence, evidence korespondence, smluv a dalších dokladů oddělení,
  • administrativní úkony související s během a vypořádáním veřejných zakázek, dle požadavků a instrukcí pracovníků oddělení zpracovávajícího veřejné zakázky (příprava dokumentace k rozeslání, zajištění vazby dokumentace a další administrativní úkony),
  • péče o profil zadavatele dle požadavků interních klientů a jejich specifikace – zadávání údajů dle podkladů odborných útvarů a ve spolupráci s nimi, vyřizování reklamací a požadavků na změny se správcem profilu zadavatele a další administrativní úkony na profilu zadavatele,
  • koordinace a zajišťování přípravy obchodní a produktové části zpracování nabídek nekomplikovaných a standardizovaných obchodních případů, 
  • spolupráce na vyhodnocování a evidenci obchodních aktivit,
  • spolupráce v rámci organizačních složek ústavu,
  • plnění dalších jednorázových či občasných činností a úkolů v oblastech působnosti oddělení

Požadujeme

  • Úplné SŠ, VŠ vzdělání, ekonomické nebo obchodního zaměření výhodou,
  • schopnost týmové práce,
  • nekonfliktnost,
  • nejméně 2 roky praxe v administrativní či obchodní činnosti, 
  • schopnost seznámit se v krátké době se zákonem č. 137/2006 Sb., pro zpracování administrativních činností souvisejících s administrací veřejných zakázek, dle požadavků kolegů z oddělení veřejných zakázek,
  • znalost problematiky příspěvkové organizace, dobrá znalost práce na počítači, znalost AJ výhodou, organizační schopnosti, komunikační dovednosti, samostatné rozhodování, proaktivní přístup k problematice oddělení.


Písemné nabídky, doplněné strukturovaným životopisem a přehledem odborné praxe zašlete nejpozději do 30. 4. 2014, ČHMÚ- personální agenda.

Nabízíme

  • zajímavou a tvůrčí práci
  • plat a odměna podle zák. č. 262/2006 Sb. a NV č. 564/2006 Sb. v T9
  • pružná pracovní doba
  • zaměstnanecké výhody (5 týdnů dovolené, závodní stravování, příspěvek z FKSP, příspěvek na jazykovou výuku)



Pracoviště:
Český hydrometeorologický ústav


Datum nástupu:
dle dohody

Jiná sdělení

Český hydrometeorologický ústav


Poskytnutím svých osobních údajů v rozsahu životopisných dat adresovaných společnosti Kariéra, s. r. o. dáváte souhlas pro zpracování těchto dat (ukládání, úprava, vyhledávání, třídění, kombinování, likvidace a poskytování třetím osobám) v souladu se zákonem §12 a §21 č. 101/2000 Sb. ve znění pozdějších předpisů za účelem získání zaměstnání u klientů společnosti Kariéra, s. r. o., a to do 31. 12. 2015. Souhlas bude automaticky prodloužen o další kalendářní období, pokud nebude písemnou formou odvolán. Osobní údaje budou poskytnuty třetím osobám vždy po předchozí dohodě.

Podobné nabídky práce

Finance Profesional with German
Ref. č.: 19-11-232518. Do you want to be a part of the top PROFESSIONAL team of financial analysts? <br/>Do you prefer an innovative and INTERNATIONAL attitude?<br/>Are you strong within FINANCIAL ANALYSES? <br/>Are you an EXCEL ...
Grafton Recruitment s.r.o. Praha Plný úvazek
dnes
FINANČNÍ ÚČETNÍ 25 000 - 35 000 Kč/měs.
Ref. č.: 19-11-232222. Baví tě čísla, práce s Excelem ti nedělá problém a svou budoucnost vidíš v účetnictví? Jsi šikovný absolvent a máš už nějakou praktickou zkušenost v této oblasti? <br/> <br/>Máme pro tebe jedinečnou příleži ...
Grafton Recruitment s.r.o. Praha Plný úvazek
týden
Do you speak GERMAN? AR Accountant WANTED! (#7977400)
People Consulting s.r.o. is seeking a right candidate for a job position of AR Accountant! Do you speak GERMAN? Would you like to to be part of a start up company? Do you want to work in finance administration? Then People Consul ...
People Consulting s.r.o. Praha Plný úvazek
týden
Accountant with HUNGARIAN knowledge #8266173
HUNGARIAN speakers wanted! People Consulting s.r.o. is seeking a right candidate for a job position of Accounts Payable Accountant! Would you like to to be part of a start up company? Do you speak HUNGARIAN? then People Consult ...
People Consulting s.r.o. Praha Plný úvazek
týden
FINANCIAL ASSOCIATE with FRENCH
Ref. č.: 20-28-213043. WORK FOR AN INTERNATIONAL COMPANY WITH GLOBAL OPPORTUNITIES!<br/> <br/>Do you want to<ul> <li> use French on daily basis?</li> <li> grow and get professional experience at international level?</li> <li> wor ...
Grafton Recruitment s.r.o. Praha Plný úvazek
týden
JUNIOR BUSINESS CONSULTANT - mezinárodní firma
Ref. č.: 20-11-223573. Jste absolvent VŠ s impozantními studijními výsledky? Máte proaktivní přístup a rádi komunikujete s lidmi? Disponujete silnými analytickými schopnostmi? Pak hledáme právě Vás!<br/> <br/>Pro našeho významnéh ...
Grafton Recruitment s.r.o. Praha Plný úvazek
týden

Poslat známému

Zadejte Vaše celé jméno např. Jan Novák
Zadejte svůj e-mail např. jan.novak@seznam.cz
Zadejte celý e-mail známého např. petr.nemec@seznam.cz

© 2006 - 2017 Easy-prace.cz | Mapa stránek | Na Easy práci.cz si snadno najdete nové zaměstnání. Nabídky práce můžete filtrovat podle oboru a lokality z celé České republiky. Pokud jste firma, která hledá nové zaměstnance, vložte pomocí jednoduchého inzerátu nabídku práce. Ta se bude zobrazovat pouze těm, kteří o ni mají opravdu zájem.

Práce ve městech: práce Praha | práce Brno | práce Olomouc | práce Plzeň | práce Liberec | práce České Budějovice | práce Zlín | práce Pardubice | práce Mladá boleslav | práce Kladno