Volné pracovní místo  Office manager - na ŽL

Lokalita a další
Pracovní poměr Úvazek Plný úvazek
Vzdělání SŠ s maturitou

O firmě

Společnost Grafton Recruitment byla založena v Dublinu v roce 1982. Od svého založení si Grafton Recruitment vybudovala pozici světově uznávaného poskytovatele personálních a náborových služeb. Síť naší společnosti se rozrostla do celkového počtu 59 poboček v 15 zemích (Velká Británie, Irsko, Chile, Maďarsko, Polsko, Česká republika, Slovenská republika, Belgie, Litva, Portugalsko, Rakousko, Rusko, Francie, Turecko, Spojené Arabské Emiráty).

Popis pracovní nabídky

Ref. č.: 19-12-229003. Neradi se v práci nudíte?<br/>Baví Vás administrativa a máte už nějaké zkušenosti?<br/>Občasná komunikace v angličtině Vám nedělá problém?<br/>Máte zkušnesti s prací na ŽL? Nemáte, ale chtěli byste to zkusit?<br/>
<br/>Pak pro Vás máme pozici - klient z oboru zahraničních investic - hledá člověka na asistentskou pozici. Jedná se o různorodou práci v zajímavém prostředí s velkými možnostmi pro budoucí kariéru.<br/>
<br/>Náplní práce bude: <ul>
<li> kompletní zajištění office managementu</li>
<li> komunikace s dodavateli</li>
<li> administrativní podpora týmu, správa interní databáze</li>
<li> příprava marketingových a PR materiálů</li>
<li> pomoc s přípravou eventů</li>
<li> další aktivity dle potřeby</li>
</ul>
<br/>Nástup: ihned<br/>Pozice je na ŽL<br/>Pracovní doba: 8 hodin denně (možnost končit i v 16:00)

Požadujeme

<ul>
<li> SŠ</li>
<li> znalost MS Office (Excel - jednoduché fce, z pokročilých fce IF, podmínky, hledání duplicit)</li>
<li> komunikativní angličtinu (ne emailová komunikace, jen občas telefonická)</li>
<li> praxe na aministrativní/asistentské pozici</li>
<li> samostatnost, pečlivost</li>
<li> výborné komunikační schopnosti</li>
</ul>

Nabízíme

<ul>
<li> příležitosti do budoucna</li>
<li> různorodá práce v zajímavém prostředí</li>
</ul>

Vhodné pro

Absolventy.
 Zpět