Volné pracovní místo OFFICE MANAGER s AJ, part time, 15-20 000 Kč/měs.
Lokalita
a další
Pracovní poměr
Úvazek
Zkrácený úvazek
Vzdělání
SŠ s maturitou, Vyšší odborné, Bakalářské, Vysokoškolské
O firmě
Společnost Grafton Recruitment byla založena v Dublinu v roce 1982. Od svého založení si Grafton Recruitment vybudovala pozici světově uznávaného poskytovatele personálních a náborových služeb. Síť naší společnosti se rozrostla do celkového počtu 59 poboček v 15 zemích (Velká Británie, Irsko, Chile, Maďarsko, Polsko, Česká republika, Slovenská republika, Belgie, Litva, Portugalsko, Rakousko, Rusko, Francie, Turecko, Spojené Arabské Emiráty).Popis pracovní nabídky
Ref. č.: 13-12-221439. Máte zkušenosti v oblasti office managementu a baví Vás organizování a zařizování provozních věcí v kanceláři? Hovoříte anglicky?<br/><br/>V současné době hledáme kandidáta na pozici Office manager na částečný úvazek.<br/>
<br/>Náplň práce:<br/>
<ul>
<li> organizace celého chodu menší kanceláře </li>
<li> organizace recepce, práce na recepci </li>
<li> komunikace s dodavateli a klienty</li>
<li> administrativní podpora - skenování smluv, nahrávání do systému</li>
<li> spolupráce na projektech office teamu</li>
</ul>
<br/>Nástup: ihned<br/>
<br/>Pracoviště: Praha 1<br/>
<br/>Mzda: 15-20 000 Kč/měs. dle zkušeností<br/>Docházka: 4 -6 hodin/denně (každý den od 9:30)<br/>
<br/>Spolupráce na dobu určitou, jedná se o zástup na cca 6 měsíců
Požadujeme
<ul><li> SŠ / VŠ vzdělání </li>
<li> komunikativní znalost anglického jazyka</li>
<li> praxe v oblasti office managementu nutností</li>
<li> výborná znalost MS Office (převážně MS Excel a MS Word) </li>
<li> pečlivost a orientace na detail</li>
<li> pracovitost a týmovost</li>
<li> vhodné i pro maminky na mateřské</li>
</ul>
Nabízíme
<ul><li> mezinárodní prostředí</li>
</ul>