Volné pracovní místo  OFFICE MANAGER s AJ, part time, 15-20 000 Kč/měs.

Lokalita a další
Pracovní poměr Úvazek Zkrácený úvazek
Vzdělání SŠ s maturitou, Vyšší odborné, Bakalářské, Vysokoškolské

O firmě

Společnost Grafton Recruitment byla založena v Dublinu v roce 1982. Od svého založení si Grafton Recruitment vybudovala pozici světově uznávaného poskytovatele personálních a náborových služeb. Síť naší společnosti se rozrostla do celkového počtu 59 poboček v 15 zemích (Velká Británie, Irsko, Chile, Maďarsko, Polsko, Česká republika, Slovenská republika, Belgie, Litva, Portugalsko, Rakousko, Rusko, Francie, Turecko, Spojené Arabské Emiráty).

Popis pracovní nabídky

Ref. č.: 13-12-221439. Máte zkušenosti v oblasti office managementu a baví Vás organizování a zařizování provozních věcí v kanceláři? Hovoříte anglicky?<br/>
<br/>V současné době hledáme kandidáta na pozici Office manager na částečný úvazek.<br/>
<br/>Náplň práce:<br/>
<ul>
<li> organizace celého chodu menší kanceláře </li>
<li> organizace recepce, práce na recepci </li>
<li> komunikace s dodavateli a klienty</li>
<li> administrativní podpora - skenování smluv, nahrávání do systému</li>
<li> spolupráce na projektech office teamu</li>
</ul>
<br/>Nástup: ihned<br/>
<br/>Pracoviště: Praha 1<br/>
<br/>Mzda: 15-20 000 Kč/měs. dle zkušeností<br/>Docházka: 4 -6 hodin/denně (každý den od 9:30)<br/>
<br/>Spolupráce na dobu určitou, jedná se o zástup na cca 6 měsíců

Požadujeme

<ul>
<li> SŠ / VŠ vzdělání </li>
<li> komunikativní znalost anglického jazyka</li>
<li> praxe v oblasti office managementu nutností</li>
<li> výborná znalost MS Office (převážně MS Excel a MS Word) </li>
<li> pečlivost a orientace na detail</li>
<li> pracovitost a týmovost</li>
<li> vhodné i pro maminky na mateřské</li>
</ul>

Nabízíme

<ul>
<li> mezinárodní prostředí</li>
</ul>
 Zpět