Volné pracovní místo OFFICE MANAGER

aktivní
Stegmann Czech, s.r.o.

(S)tegmann Czech s.r.o. patří do koncernu 7(S)Personal, který pracuje v oblasti lidských zdrojů již více než 30 let. Hledáte-li zaměstnání, dokážeme Vám pomoci – nabídka práce on-line. Důraz v naší činnosti klademe na práci s lidmi, s našimi klienty, zaměstnání a s uchazeči o práci.Naše bohaté zkušenosti v oblasti personalistiky a detailní znalost trhu práce nám umožňují rychle reagovat na Vaše potřeby. Individuální přístup a vhodná kombinace portfolia služeb jsou naší předností. Řídíme se obecně platnými zásadami slušnosti a zákony obchodní politiky: diskrétnost, profesionalita, informovanost , spolehlivost a osobní přístup.Nejsme pouze běžnými „sběrateli životopisů“. Provádíme výběrová řízení na vysoké profesionální úrovni.Tato služba zahrnuje vše od personálního poradenství, výběru kandidátů, testování jejich profesních dovedností a osobnostního profilu až po následné doporučení vhodných uchazečů. Pracujeme s vlastní bohatou databází a s masivní inzertní podporou.Naše jednání je vždy otevřené a upřímné. Spolupracujete s vysoce profesionálními, kvalifikovanými poradci, kteří mají bohaté zkušenosti s lidskými zdroji, psychologií a vzděláváním.

Místo pracoviště
Praha Vychod
Pracovní poměr
Plný úvazek
Vzdělání
SŠ s maturitou

Popis pracovní nabídky

  • administrativní podpora ředitele společnosti – komunikace s vedením společnosti 
    • organizační zabezpečení společnosti a komunikace s institucemi 
    • kompletní organizace back officu – vedení administrativní agendy 
    • zodpovědnost za korespondenci – zpracování podkladu pro účetní oddělení 
    • komunikace s klienty společnosti

Požadujeme

  • min SŠ vzdělání
    • praxe v oblasti administrativy a vedeni office
    • znalost anglického nebo neměckého jazyka nutností
    • dobrá uživatelská úroveň práce s PC: Word, Excel, Outlook, Internet 
    • komunikativnost, samostatnost, aktivní přístup k práci 
    • flexibilita , stabilnost a loajálnost

Nabízíme

  • zázemí silné a prosperující společnosti
    • velmi dobré finanční ohodnocení
    • osobní automobil
    • mobilní telefon

Jiná sdělení

V případě zájmu použijte volbu „odpovědět“.

Kontaktovat budeme pouze vybrané uchazeče

Poskytnutím svých osobních údajů v zaslaném životopise dáváte souhlas k jejich zpracování a uchování v databázi na dobu do odvolání Vašeho souhlasu za účelem získání zaměstnání.
Současně tím potvrzujete, že osobní údaje uvedené v zaslaném životopise jsou pravdivé a přesné.

Podobné nabídky práce

Office Coordinator - organizace EVENTŮ - JENEČ
Ref. č.: 19-12-240736. Baví Vás organizace různých akcí?<br/>Bydlíte západním směrem od Prahy a můžete nastoupit ihned?<br/>Máte komunikativní angličtinu?<br/>Hledáte perspektivní zaměstnání? <br/> <br/>Pokud ANO - pak se nám při ...
Grafton Recruitment s.r.o. Jeneč, okres Praha-západ Plný úvazek
dnes
Vedlejší činnost vedená z domova. Příjem 8-12 tis./měs.
Pracovní náplň: - maloobchod/ klientský servis - rozvoj firmy - organizace obchodu
Petra Kotková Česká republika Zkrácený úvazek, Práce na ŽL
dnes
Asistent/ka jednatele společnosti
• organizování kalendáře jednatele • překlady a tlumočení • komunikace napříč společností • organizace a spoluúčast na jednáních a služebních cestách • administrativa • a další operativní úkoly
ARIETE personal s.r.o. Mladá Boleslav Plný úvazek
aktivní
Office Manager Nj / Mladá Boleslav
Aktivní vyhledávání nových pracovních příležitostí na zahraničním trhu práce Německu, komunikace s klienty a obchodními partnery.
JOB AGENCY NVJ-EU s.r.o. Mladá Boleslav Plný úvazek
aktivní
Collection Professional with Spanish, from 1:30 PM
Ref. č.: 20-28-238655. ¿Hablas ESPAÑOL y te gustaría formar parte de una EMPRESA INTERNACIONAL en el centro de Praga?<br/> <br/>¿Te suena bien? <br/> <br/>¡Mira la descripción y los requerimientos y mándanos tu currículo!<br/> <b ...
Grafton Recruitment s.r.o. Praha Plný úvazek
aktivní
Asistent/ka obchodního oddělení
- příprava nabídek, obchodních smluv a marketingových podkladů i materiálů (ve spolupráci s obchodníky, externími dodavateli a dalšími oddělením ve firmě) - správa interního systému (CRM) - zpracování reportů pro obchodní tým i je ...
Dallmayr Vending & Office, k.s. Jesenice, okres Praha-západ Plný úvazek
aktivní

Poslat známému

Zadejte Vaše celé jméno např. Jan Novák
Zadejte svůj e-mail např. jan.novak@seznam.cz
Zadejte celý e-mail známého např. petr.nemec@seznam.cz

© 2006 - 2017 Easy-prace.cz | Mapa stránek | Na Easy práci.cz si snadno najdete nové zaměstnání. Nabídky práce můžete filtrovat podle oboru a lokality z celé České republiky. Pokud jste firma, která hledá nové zaměstnance, vložte pomocí jednoduchého inzerátu nabídku práce. Ta se bude zobrazovat pouze těm, kteří o ni mají opravdu zájem.

Práce ve městech: práce Praha | práce Brno | práce Olomouc | práce Plzeň | práce Liberec | práce České Budějovice | práce Zlín | práce Pardubice | práce Mladá boleslav | práce Kladno