Volné pracovní místo  TÝMOVÁ ASISTENTKA

Pracovní poměr Úvazek Plný úvazek, Práce na ŽL
Vzdělání SŠ s maturitou, Vyšší odborné, Bakalářské, Vysokoškolské

O firmě

„Jsme personálně poradenská společnost, která se pro Vás bude snažit nalézt to nejlepší řešení, ať jste společností hledající nové zaměstnance, kolegy nebo sami hledáte možnost uplatnění svých zkušeností v novém zaměstnání.“

Popis pracovní nabídky

Jsme personálně poradenská společnost People Consulting a na trhu se pohybujeme již od roku 2007 - za tu dobu jsme si vybudovali velmi dobré jméno. Mezi naše klienty patří mezinárodní korporace i menší společnosti, kterým zajišťujeme individuální přístup při vyhledávání nových spokojených zaměstnanců.

Jsme tým osmi přátelských lidí, co spolu tráví i volný čas – rádi společně zajdeme do kina, na večeři nebo třeba na únikovou hru :-). V týmu panuje příjemná a přátelská atmosféra, a když máme nápad na změnu či zlepšení, vždy to společně v týmu probereme a najdeme nejlepší řešení - před žádným inovativním nápadem nezavíráme dveře :-)

TÝMOVÁ ASISTENTKA

A jaká bude Tvoje pracovní náplň?

Práce v interním systému (CRM) - administrace kandidátů, pozic a dalších informací
Spolupráce s konzultanty na výběrových řízeních pro naše dlouhodobé klienty
Příprava a zadávání inzerátů do databází
Předvýběr vhodných kandidátů v interních i externích databázích, sociálních sítích
Contract management - Scanování a vkládání smluv a jiných důležitých dokumentů do interního systému
Další administrativní činnosti dle zadání
Celková péče o naši kancelář (např. objednávání kancelářských potřeb, zodpovědnost za úklidové služby, atd.)
Samostatné řešení dílčích úkolů, návrhy na zlepšení chodu kanceláře

Požadujeme

Jaké bys měl/a mít předpoklady?

Zkušenosti na administrativní pozici jako podpora týmu min. 3 roky v jedné společnosti PODMÍNKOU – pokud nesplňujete tuto podmínku, prosím nezasílejte Vaše CV, děkujeme
Zkušenosti v PERSONÁLNÍ AGENTUŘE (nebo personálním oddělení) VELKOU VÝHODOU
AJ – na komunikativní úrovni PODMÍNKOU - občasná komunikace (více písemná než telefonická) se zahraničními kandidáty v AJ (cca 1x týdně)
Výbornou znalost práce na PC (Excel, Word, PowerPoint, Outlook, internet) PODMÍNKOU
Zájem umět si najít řešení či nové cesty k nalezení vhodných kandidátů pro konzultanty
Velmi pečlivě zaměřenou osobnost, samostatné myšlení a proaktivní přístup
Dobré organizační a komunikační schopnosti, příjemné vystupování

Nabízíme

Co ti nabízíme:

Přátelskou a otevřenou atmosféru, výborný tým, který tráví společně i volný čas
Práci ve stabilní společnosti s perspektivou profesního rozvoje
Důvěru a dlouhodobou spolupráci
Možnost pracovat částečně z domova či mít nastavenou flexibilní pracovní dobu
Možnost profesního rozvoje a růstu, možnost postupu na roli konzultanta
Dobré platového ohodnocení (výborné osobní odměny)
Mobilní telefon i k soukromým účelům (s neomezeným tarifem a internetem), notebook
Místo výkonu práce: Říčany u Prahy
Nástup: ihned nebo dohodou

Práce z domova

Nabízíme možnost částečně pracovat z domova.

Jiná sdělení

Máš-li zájem o tuto pozici použij, prosím, možnost „odpovědět“ a vlož svůj životopis s aktuální fotografií a motivačním dopisem včetně odpovědi na otázku, proč bychom měli přijmout právě Tebe.

Nebudeme-li Tě kontaktovat do dvou týdnů od přijetí Tvého životopisu, byla v prvním kole výběrového řízení dána přednost jiným uchazečům, kteří na základě zaslaného životopisu lépe splňovali požadavky.
 Zpět