Volné pracovní místo  OPERÁTOR ASISTENĆNÍ CENTRÁLY (KVĚTEN - ZÁŘÍ)

Lokalita a další
Pracovní poměr Úvazek Plný úvazek
Vzdělání SŠ s maturitou

O firmě

Jsme personální agentura s 60 letou tradicí. Pomáháme lidem najít tu správnou práci a firmám ty správné zaměstnance. Každý den pracujeme na tom, abychom lidem našli tu nejlepší práci, ve které se mohou realizovat a firmám ty nejlepší zaměstnance, kteří jim pomohou v úspěšném rozvoji. To je to, co děláme a kým jsme.

Popis pracovní nabídky

  • organizace asistenčního zásahu klientovi, kteří se v zahraničí nečekaně ocitli v nouzi
  • komunikace s ošetřujícím personálem nemocnic
  • logistické zajištění převozu pacientů zpátky do ČR
  • spolupráce s týmem interních lékařů
  • administrativní vedení případu

Požadujeme

  • ukončené SŠ vzdělání
  • AJ na úrovni min. B2
  • výborné komunikační a organizační dovednosti
  • zodpovědnost
  • časově flexibilní

Nabízíme

  • zázemí stabilní společnosti
  • práci na HPP v období min květen - září 2016
  • přátelský a mladý kolektiv
  • odborné školení
  • zaměstnanecké benefity
  • nástupní mzda - 20 000 Kč.
-místo pracoviště - Praha 7.

Vhodné pro

Absolventy.
 Zpět