Je nám líto, tato nabídka již není platná. Podívejte se na další nabídky práce, které by Vás mohly zajímat:

Volné pracovní místo ORDERDESK OFFICER with GERMAN OR SPANISH (Catalan)

aktivní
Randstad s.r.o.

Jsme personální agentura s 55ti letou tradicí. Pomáháme lidem najít tu správnou práci a firmám ty správné zaměstnance. Můžete se za námi zastavit na 11 pobočkách po celé ČR.

Místo pracoviště
Praha
Pracovní poměr
Plný úvazek
Vzdělání
SŠ s maturitou

Popis pracovní nabídky

I. BRIEF DESCRIPTION:
Based within a shared service center based In Prague the orderdesk officer Is responsible for the backoffice related
data accuracy elements such as:

  • Create, change and deletion of prlcellsts (going prices, list prices, customer specific pricelists and discounts)
  • Repricing customer orderbook (where applicable) after pricelist changes
  • Order completion checks in SAP (blocked orders, incomplete orders, EDI orders and related processing error solving)
  • Filling in customer templates or systems with sales master data at new product listings
  • Creation of open order reports and distribution to customer and sales force


II. KEY AREAS OF RESPONSIBILITY:

  • Ensure all pricing data is available with right authorization and maintained in the system at the right time in order 

    to minimize the need for credltnotes

  • Ensure all orders are in complete status for earliest possible shipment at all times
  • Ensure all required data for new products are available to the customer to enable ordering


Ill. ORGANIZATIONAL CONTEXT:

  • Reports to Senior Order Desk Manager (support teams) based in Prague
  • Interactions with other stakeholders:
  • contacts with country teams, Credit department, scheduling function, master data & claims department In SSC Prague and Gorzow


For our client, a large international company operating all over the world, Randstad is looking for suitable candidates for a challenging position of:

ORDERDESK OFFICER (SSC) with English & German or Spanish (Catalan)

Požadujeme

IV. CAPABILITIES REQUIRED:

  • College graduate
  • Experience: 1–2 years’ experience In customer facing role or data maintenance role, order desk, cash collection or credit management
  • Medium to good knowledge in SAP, understanding the overall flow of master data and documents
  • Generally good computer skills in MS Office (Outlook, Word, Excel)
  • Good understanding of sales
  • Fluent In English + German or Spanish
  • Excellent communication skills
  • Proactive behaviour in order to resolve problems & queries
  • Structured approach, sense of organization & close loop follow up
  • Capable to manage many different cases at the same time
  • Mind for details and high attention to accuracy

Nabízíme

  • Working for an international well-known company
  • Pleasent working environment
  • Motivating salary + interesting benefit package
  • Daily use of foreing languages
  • Start day: ASAP

Jiná sdělení

V případě zájmu použíjte volbu „odpovědět“.

Podobné nabídky práce

ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK/PRACOVNICE
Hledáte práci..... .....kde nebudete sedět celý den za stolem? Přední česká logistická společnost HOPI působí kromě České republiky na území dalších čtyřech států Evropské unie. ...
HOPI s.r.o. Jažlovice, Říčany u Prahy Plný úvazek, Brigády
včera
Product Coordinator
- Inserting and updating the data received from education providers (from Australia, NZ, Canada, USA, EU) - Researching, collecting and analysing information related to internatio ...
iPlanet s.r.o. Pštrossova 220/29, Praha Plný úvazek, Zkrácený úvazek, ...
včera
Organizační činnost - nabídka práce vedená z domov...
Obsluha klientů, klientský servis, obsluha eshopu, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Monika Břízová ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek, ...
týden
Specialista zákaznické a obchodní podpory
Česká kurýrní a spediční společnosti IN TIME Spedice, spol. s.r.o. hledá nového kolegu/kolegyni na pozici Specialista zákaznické a obchodní podpory v Praze. Co Vás čeká a nemine? ...
IN TIME SPEDICE, spol. s r.o. Paceřická 2773/1, Praha Plný úvazek
týden
Zpracovatel studijních podkladů
Chcete se stále zdokonalovat a kvalifikovat ve svém vystudovaném oboru? Preferujete práci z domu, jste zodpovědní, precizní a dodržování termínů Vám nedělá problém? V tom případě n ...
Ellmer s.r.o. Praha, Jihočeský kraj, Jihomoravský... Plný úvazek, Zkrácený úvazek, ...
aktivní
ADMINISTRATIVE SUPPORT, 6 měsíců
Ref. č.: 13-19-254836. Hledáte startovací pozici v administrativě s angličtinou?<br/> <br/>Pro našeho klienta, mezinárodní společnost hledáme kandidáta se zájmem o praxi v administrativě.<br/> <br/>Pracovní náplní je především:<ul ...
Grafton Recruitment s.r.o. Praha 9 Plný úvazek
dnes

Poslat známému

Zadejte Vaše celé jméno např. Jan Novák
Zadejte svůj e-mail např. jan.novak@seznam.cz
Zadejte celý e-mail známého např. petr.nemec@seznam.cz

© 2006 - 2017 Easy-prace.cz | Mapa stránek | Na Easy práci.cz si snadno najdete nové zaměstnání. Nabídky práce můžete filtrovat podle oboru a lokality z celé České republiky. Pokud jste firma, která hledá nové zaměstnance, vložte pomocí jednoduchého inzerátu nabídku práce. Ta se bude zobrazovat pouze těm, kteří o ni mají opravdu zájem.

Práce ve městech: práce Praha | práce Brno | práce Olomouc | práce Plzeň | práce Liberec | práce České Budějovice | práce Zlín | práce Pardubice | práce Mladá boleslav | práce Kladno