Volné pracovní místo Osobní asistentka generálního ředitele

aktivní
JOBSYSTEM s.r.o.
Místo pracoviště
Modletice
Pracovní poměr
Plný úvazek
Vzdělání
SŠ s maturitou

Popis pracovní nabídky

Zajištění administrativního chodu kanceláře generálního ředitele, plánování a koordinace termínů schůzek, příprava podkladů pro jednání, zápis z porad, zařizování služebních cest, komunikace se zaměstnanci, zákazníky a vedením společnosti.

Požadujeme

Středoškolské vzdělání, dobrá znalost AJ slovem a písmem, komunikativní znalost NJ, dobrá znalost práce s MS Office, organizačně schopná a dynamická osobnost, 3 roky praxe na obdobné pozici, řidičské oprávnění skupiny B, časová flexibilita a odolnost proti stresu.

Nabízíme

Zaměstnání v silné a stabilní společnosti, odpovídající platové ohodnocení, příspěvek na penzijní a životní pojištění, týden dovolené navíc, zajištěna doprava od metra Opatov a zpět.

Místo práce: Modletice

Termín nástupu: Dle dohody

Jiná sdělení

Profil společnosti:
Zprostředkováváme inzerci pro klienta, kterým je Phoenix-Zeppelin, spol. s r.o. – renomovaná Česká společnost se zahraniční účastí zastupující významné zahraniční výrobce stavebních strojů a manipulační techniky.

V případě zájmu použijte volbu „odpovědět“.

Podobné nabídky práce

Organizační činnost - nabídka práce vedená z domov...
Obsluha klientů, klientský servis, obsluha eshopu, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Monika Břízová ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek, ...
včera
Vedlejší činnost vedená z domova. Příjem 8-12 tis./měs.
Pracovní náplň: - maloobchod/ klientský servis - rozvoj firmy - organizace obchodu
Petra Kotková celá ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
aktivní
Práce z domu nebo z Vaší kanceláře-výživové poradenství,wellness
Práce s klienty, marketing, nákup,prodej- v oblasti wellness Práce s klienty, marketing, reklama, obsluha inter.obchodu
Gabriela Rubková Jihočeský kraj, Plzeňský kraj, Vyso... Práce na ŽL
aktivní
Vedlejší činnost z domova
Náplň práce: Obsluha klientů, klientský servis, obsluha e-shopu, koordinace maloobchodu a velkoobchodu, organizační činnost.
Lukáš Duchek ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
aktivní
Recepční-data entry
* Každodenní telefonický i osobní kontakt se zaměstnanci * Zadávání dat do interního systému * Vyřizování běžné agendy na recepci * Administrativní činnost (zpracování dokumentů, pošty) * Spolupráce s ostatními odděleními v rámci ...
ADECCO spol.s r.o. Praha Plný úvazek
dnes
Asistentka oddělení nákupu - možno i zkrácený úvazek
PARTNER 4 JOB s.r.o. hledá pro svého významného klienta - obchodní společnost s dlouholetou tradicí, jedničku ve svém oboru, z důvodu rozšíření šikovnou, spolehlivou uchazečku na pozici: ASISTENTKA ODDĚLENÍ NÁKUPU – možno i na zk ...
PARTNER 4 JOB s.r.o. Říčany Plný úvazek, Zkrácený úvazek
dnes

Poslat známému

Zadejte Vaše celé jméno např. Jan Novák
Zadejte svůj e-mail např. jan.novak@seznam.cz
Zadejte celý e-mail známého např. petr.nemec@seznam.cz

© 2006 - 2017 Easy-prace.cz | Mapa stránek | Na Easy práci.cz si snadno najdete nové zaměstnání. Nabídky práce můžete filtrovat podle oboru a lokality z celé České republiky. Pokud jste firma, která hledá nové zaměstnance, vložte pomocí jednoduchého inzerátu nabídku práce. Ta se bude zobrazovat pouze těm, kteří o ni mají opravdu zájem.

Práce ve městech: práce Praha | práce Brno | práce Olomouc | práce Plzeň | práce Liberec | práce České Budějovice | práce Zlín | práce Pardubice | práce Mladá boleslav | práce Kladno