Volné pracovní místo  Osobní asistent/ka, Recepční

Lokalita a další
Pracovní poměr Úvazek Plný úvazek
Vzdělání SŠ s maturitou

O firmě

Společnost Grafton Recruitment byla založena v Dublinu v roce 1982. Od svého založení si Grafton Recruitment vybudovala pozici světově uznávaného poskytovatele personálních a náborových služeb. Síť naší společnosti se rozrostla do celkového počtu 59 poboček v 15 zemích (Velká Británie, Irsko, Chile, Maďarsko, Polsko, Česká republika, Slovenská republika, Belgie, Litva, Portugalsko, Rakousko, Rusko, Francie, Turecko, Spojené Arabské Emiráty).

Popis pracovní nabídky

Máte zkušenosti s vedením recepce a tato práce Vás baví? Máte zkušenosti s komunikací s managementem společnosti a jejich administrativní podporou? Pro našeho klienta z oblast FMCG právě obsazujeme pozici OSOBNÍ ASISTENT/KA, RECEPČNÍ<br/>
<br/>Vaše pracovní náplň: <ul>
<li> Organizace služebních cest (rezervace letenek, ubytování a taxi)</li>
<li> Organizace a dohled nad hladkým chodem kanceláře</li>
<li> Vítání klientů</li>
<li> Vyřizování příchozích hovorů, třídění a distribuce pošty</li>
<li> Objednávka kancelářských potřeb</li>
<li> Organizace firemních eventů</li>
</ul>
<br/>Nástup: 1.3.2016<br/>
<br/>Lokalita: Praha 8<br/>Smlouva na dobu určitou

Požadujeme

<ul>
<li> SŠ vzdělání</li>
<li> Pokročilá úroveň anglického jazyka podmínkou</li>
<li> Zkušenost na firemní recepci nebo na asistentské pozici podmínkou (aspoň 3 roky)</li>
<li> Pokročilá znalost MS Office</li>
<li> Výborné organizační schopnosti</li>
<li> Příjemné vystupování</li>
<li> Odolnost vůči stresu</li>
<li> Schopnost samostatné práce</li>
<li> Dynamická, aktivní osobnost</li>
<li> Řidičský průkaz sk. B výhodou</li>
</ul>

Nabízíme

<ul>
<li> 25 dnů dovolené</li>
<li> Stravenky</li>
<li> Mezinárodní prostředí</li>
<li> Jazykové kurzy, školení</li>
<li> Čerpání produktů společnosti</li>
<li> Příjemné pracovní prostředí</li>
<li> Kanceláře v blízkosti centra Prahy</li>
</ul>
 Zpět