Je nám líto, tato nabídka již není platná. Podívejte se na další nabídky práce, které by Vás mohly zajímat:
Zařazeno v oborech:
Administrativa
Pozice:
Asistentka, Office manager
Lokalita:
Praha 10
Může se Vám hodit:
Asistentka Praha 10, Office manager Praha 10

Volné pracovní místo Osobní asistentka

aktivní
ADECCO spol.s r.o.

ADECCO je dominantní společností na světovém trhu personálního poradenství. Cílem společnosti je poskytovat našim zákazníkům širokou paletu služeb v oblasti řízení lidských zdrojů a vždy nabízet pružné řešení jejich potřeb.

Na trhu v České republice působíme již od roku 1992 a máme zde 13 poboček a on-site pracovišť. Přítomnost v jednotlivých regionech nám umožňuje detailně poznat lokální specifika trhu práce. Při poskytování našich služeb spojujeme zájmy obou skupin svých zákazníků, uchazečů i zaměstnavatelů. Řešíme potřeby svých klientů v oblasti řízení lidských zdrojů a zároveň dáváme uchazečům šanci rozvoje profesního i mimoprofesního.

Místo pracoviště
Praha 10
Pracovní poměr
Plný úvazek
Vzdělání
SŠ s maturitou, vyšší odborné, bakalářské, vysokoškolské
Hrubý plat
34000

Popis pracovní nabídky

  • podpora člena poradenstva
  • administrativní a organizační podpora
  • organizace konferenčních hovorů, video hovorů
  • organizace schůzek a služebních cest
  • práce s dokumenty, archivace
  • monitorování nákladů
  • práce v SAP
  • administrace dokumentů, korespondence, kalkulace výdajů

Požadujeme

  • Anglický jazyk aktivně slovem i písmem
  • Nemecký jazyk – úroveň pokročilý
  • minimálně 3 roky praxe s administrací
  • znalost MS Office
  • organizační schopnosti
  • odolnost vůči stresu

Nabízíme

  • nástup IHNED
  • Hlavní pracovní poměr do 31.12.2016
  • mzda: 30 000 Kč
  • 37,5 hod. za týden
  • dovolená 5 týdnů
  • stravenky

Podobné nabídky práce

Organizační činnost - nabídka práce vedená z domov...
Obsluha klientů, klientský servis, obsluha eshopu, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Monika Břízová ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek, ...
dnes
Vedlejší činnost vedená z domova. Příjem 8-12 tis./měs.
Pracovní náplň: - maloobchod/ klientský servis - rozvoj firmy - organizace obchodu
Petra Kotková celá ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
týden
Vedlejší činnost z domova
Náplň práce: Obsluha klientů, klientský servis, obsluha e-shopu, koordinace maloobchodu a velkoobchodu, organizační činnost.
Lukáš Duchek ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
aktivní
Administrative Assistant
Provádění administrativních prací, evidence a zápis faktur do databáze a jejich příprava pro finanční oddělení, sledování stavu a objednávání kancelářských potřeb a občerstvení, objednávání letenek, hotelů ap., zajištění chodu rec ...
JOBSYSTEM s.r.o. Praha 9 Plný úvazek
dnes
OFFICE MANAGER
Ref. č.: 19-12-232008. Máte již zkušenosti z pozice OFFICE MANAGER? Jen tak něčeho se nezaleknete a úspěšně odoláváte stresu? Více úkolů najednou Vás nerozhodí?<br/> <br/>Pak se nám přihlašte!<br/> <br/>Náš klient - mezinárodní sp ...
Grafton Recruitment s.r.o. Praha Plný úvazek
dnes
HLOUBĚTÍN OFFICE PARK - Recepční/office manažer/ka
Ref. č.: 19-12-232009. Hledáte startovací pozici, kde budete mít zajištěný profesní růst? Zajímá Vás oblast realit nebo zákaznického servisu? Máte už nějaké zkušenosti z administrativy a domluvíte se anglicky? Láká Vás příjemné pr ...
Grafton Recruitment s.r.o. Praha Plný úvazek
dnes

Poslat známému

Zadejte Vaše celé jméno např. Jan Novák
Zadejte svůj e-mail např. jan.novak@seznam.cz
Zadejte celý e-mail známého např. petr.nemec@seznam.cz

© 2006 - 2017 Easy-prace.cz | Mapa stránek | Na Easy práci.cz si snadno najdete nové zaměstnání. Nabídky práce můžete filtrovat podle oboru a lokality z celé České republiky. Pokud jste firma, která hledá nové zaměstnance, vložte pomocí jednoduchého inzerátu nabídku práce. Ta se bude zobrazovat pouze těm, kteří o ni mají opravdu zájem.

Práce ve městech: práce Praha | práce Brno | práce Olomouc | práce Plzeň | práce Liberec | práce České Budějovice | práce Zlín | práce Pardubice | práce Mladá boleslav | práce Kladno