Nabídka práce ve firmě JOBSTART s.r.o.

Volné pracovní místo  Part-time administrátor/ka e-shopu a informačního systému

Pracovní poměr Úvazek Zkrácený úvazek, Brigády
Vzdělání Vyučení, SŠ s maturitou, Vyšší odborné, Bakalářské, Vysokoškolské
Hrubá mzda 195 Kč / hodinu
Odpovědět na nabídku

Popis pracovní nabídky

Chceš se stát důležitou součástí našeho týmu a podílet se na správě e-shopu a firemního informačního systému? Hledáme spolehlivého kolegu nebo kolegyni, který/á se nebojí práce s daty, tabulkami a má cit pro detail. Pokud jsi pečlivý/á, baví tě digitální svět a Excel ti není cizí, čti dál!

Co tě u nás čeká?
  • Aktivní správa a optimalizace produktů na třech e-shopech (doplňování fotografií, popisů, cen, parametrů atd.).
  • Práce s naším informačním systémem – zadávání dat, vytváření skladových karet, generování EAN kódů.
  • Úprava a zpracování tabulek v Microsoft Excel.
  • Správa webových stránek v češtině i angličtině.
  • Jeden z e-shopů je plně v angličtině – budeš s ním pravidelně pracovat, takže se bez angličtiny (alespoň B2) neobejdeš.

Požadujeme

  • Dobrou znalost Microsoft Excel – tabulky, úpravy, filtrování, základní funkce
  • Schopnost pracovat pečlivě a samostatně
  • Proaktivní přístup se zájmem zlepšovat web a e-shop
  • Angličtinu na úrovni B2
  • Chuť učit se novým věcem

Nabízíme

  • Práci na DPP
  • Práce odpovídá cca 50 hodinám měsíčně
  • Hodinová mzda: 195 Kč / hod.
  • Flexibilní režim práce – většina práce je možná na dálku, ale počítáme s tvou přítomností v kanceláři alespoň 1 den v týdnu.
  • Služební notebook
  • Příjemné pracovní prostředí a přátelský tým
  • Důkladné zaškolení – nemusíš se bát, že v tom zůstaneš sám/a. Školení bude probíhat 1. měsíc v místě pracoviště.
  • Výborná káva a čaj na pracovišti zdarma
  • Nástup možný ihned

Vhodné pro

Osoby na mateřské/rodičovské dovolené.

Práce z domova

Nabízíme možnost Převážně z domova.

Jiná sdělení

Kde budeš pracovat? AU-MEX s.r.o. - Poděbradská 574/40, Praha 9 – Vysočany Cítíš, že je pro tebe tato pozice ta pravá? V tom případě tě požádáme o zaslání svého životopisu s názvem pracovní pozice na: použijte odpovědní formulář nebo zavolej na tel. č. použijte odpovědní formulář a sjednej si pracovní pohovor. Rádi se s tebou setkáme na osobním pohovoru vedeným manažerkou marketingového oddělení Petrou Hanzalovou. Těšíme se na Tebe!

O nás

JOBSTART s.r.o. - o nás

Jsme personální agentura s tradicí. Sídlíme v centru Prahy.

Naším cílem je poskytování kvalitních a dostupných služeb v oblasti lidských zdrojů. Zakládáme si na osobním přístupu k uchazečům o zaměstnání. Pružně reagujeme na vývoj a požadavky trhu práce. Sledujeme trendy a využíváme nejmodernější techniky personálního marketingu.
Nabízíme personální poradenství týkající se osobního rozvoje, komunikačních dovedností a umění prosadit se na trhu práce. V rámci těchto služeb poskytujeme pohovory nanečisto, vzorové testování, vypracování profesního životopisu a motivačního dopisu.

Poradíme vám, jak být úspěšní při hledání nového zaměstnání.

číst dále

NAJDEME VÁM ZAMĚSTNÁNÍ

PORADÍME VÁM V KARIÉRNÍCH OTÁZKÁCH

PŘISTUPUJEME K VÁM INDIVIDUÁLNĚ

Sledujte nás

Máte zájem o nabídku Part-time administrátor/ka e-shopu a informačního systému?

Vaše odpověď přijde správné osobě:
Šárka Mičková z JOBSTART s.r.o.

Aktivní inzerát, stále vás hledají.

Nebo potřebujete odpovědět z počítače? Nechte si poslat tuto nabídku na váš e-mail

Nechte si poslat na váš e-mail nabídku Part-time administrátor/ka e-shopu a informačního systému

Provozovatel Easy-prace.cz, RB recruitment s.r.o., vám zašle na Váš e-mail odkaz na danou nabídku.
 Zpět