Volné pracovní místo Part-time administrátor/ka e-shopu a informačního systému
Popis pracovní nabídky
Chceš se stát důležitou součástí našeho týmu a podílet se na správě e-shopu a firemního informačního systému? Hledáme spolehlivého kolegu nebo kolegyni, který/á se nebojí práce s daty, tabulkami a má cit pro detail. Pokud jsi pečlivý/á, baví tě digitální svět a Excel ti není cizí, čti dál!Co tě u nás čeká?
- Aktivní správa a optimalizace produktů na třech e-shopech (doplňování fotografií, popisů, cen, parametrů atd.).
- Práce s naším informačním systémem – zadávání dat, vytváření skladových karet, generování EAN kódů.
- Úprava a zpracování tabulek v Microsoft Excel.
- Správa webových stránek v češtině i angličtině.
- Jeden z e-shopů je plně v angličtině – budeš s ním pravidelně pracovat, takže se bez angličtiny (alespoň B2) neobejdeš.
Požadujeme
- Dobrou znalost Microsoft Excel – tabulky, úpravy, filtrování, základní funkce
- Schopnost pracovat pečlivě a samostatně
- Proaktivní přístup se zájmem zlepšovat web a e-shop
- Angličtinu na úrovni B2
- Chuť učit se novým věcem
Nabízíme
- Práci na DPP
- Práce odpovídá cca 50 hodinám měsíčně
- Hodinová mzda: 195 Kč / hod.
- Flexibilní režim práce – většina práce je možná na dálku, ale počítáme s tvou přítomností v kanceláři alespoň 1 den v týdnu.
- Služební notebook
- Příjemné pracovní prostředí a přátelský tým
- Důkladné zaškolení – nemusíš se bát, že v tom zůstaneš sám/a. Školení bude probíhat 1. měsíc v místě pracoviště.
- Výborná káva a čaj na pracovišti zdarma
- Nástup možný ihned
Vhodné pro
Osoby na mateřské/rodičovské dovolené.Práce z domova
Nabízíme možnost Převážně z domova.Jiná sdělení
Kde budeš pracovat? AU-MEX s.r.o. - Poděbradská 574/40, Praha 9 – Vysočany Cítíš, že je pro tebe tato pozice ta pravá? V tom případě tě požádáme o zaslání svého životopisu s názvem pracovní pozice na: použijte odpovědní formulář nebo zavolej na tel. č. použijte odpovědní formulář a sjednej si pracovní pohovor. Rádi se s tebou setkáme na osobním pohovoru vedeným manažerkou marketingového oddělení Petrou Hanzalovou. Těšíme se na Tebe!O nás

Jsme personální agentura s tradicí. Sídlíme v centru Prahy.
Naším cílem je poskytování kvalitních a dostupných služeb v oblasti lidských zdrojů. Zakládáme si na osobním přístupu k uchazečům o zaměstnání. Pružně reagujeme na vývoj a požadavky trhu práce. Sledujeme trendy a využíváme nejmodernější techniky personálního marketingu.
Nabízíme personální poradenství týkající se osobního rozvoje, komunikačních dovedností a umění prosadit se na trhu práce. V rámci těchto služeb poskytujeme pohovory nanečisto, vzorové testování, vypracování profesního životopisu a motivačního dopisu.
Poradíme vám, jak být úspěšní při hledání nového zaměstnání.
NAJDEME VÁM ZAMĚSTNÁNÍ
PORADÍME VÁM V KARIÉRNÍCH OTÁZKÁCH
PŘISTUPUJEME K VÁM INDIVIDUÁLNĚ
Máte zájem o nabídku Part-time administrátor/ka e-shopu a informačního systému?
Vaše odpověď přijde správné osobě:
Šárka Mičková z JOBSTART s.r.o.
Nebo potřebujete odpovědět z počítače? Nechte si poslat tuto nabídku na váš e-mail