Je nám líto, tato nabídka již není platná. Podívejte se na další nabídky práce, které by Vás mohly zajímat:
Zařazeno v oborech:
Personalistika, lidské zdroje
Pozice:
HR konzultant
Lokalita:
Praha-centrum
Může se Vám hodit:
HR konzultant Praha-centrum

Volné pracovní místo >>> PAYROLL OPERATION SUPPORT CONSULTANT <<<

aktivní
Randstad s.r.o.

Jsme personální agentura s 55ti letou tradicí. Pomáháme lidem najít tu správnou práci a firmám ty správné zaměstnance. Můžete se za námi zastavit na 11 pobočkách po celé ČR.

Místo pracoviště
Praha
Pracovní poměr
Plný úvazek
Vzdělání
SŠ s maturitou

Popis pracovní nabídky

  • Migration Project Support
  • Single point of contact for country migration Lead
  • Country Payroll process migration advice & input
  • Build test scripts
  • Set-up testing scenarios, testing, reconciliation/va­lidation of test results, documentation
  • Support with new process implementation and standardisation
  • Continuously improve work procedures and processes
  • Cycle payroll process overview and support/ensure the accuracy of the payroll process
  • Lead defined Payroll programs with assigned deliverables within budget, including scoping, planning, risk mitigation, quality and communication

Vendor Management Support

  • Ensure accuracy & timely payment of invoices
  • Facilitate payment approval process and controls
  • Facilitate business case development
  • Facilitate regular financial reviews
  • Calculate and process service allocations
  • Maintain industry knowledge of pricing and service level benchmarks
  • Manage change orders/change requests
  • Monitor Service Level Management/reports
  • Manage day to day operational questions
  • Support contract negotiation
  • Facilitate annual planning and forecasting


For our international client, located in Prague, we are searching for a successful candidate for a challenging position

PAYROLL OPERATION SUPPORT CONSULTANT

Požadujeme

  • Successful completed university level (Bachelor or Master Degree)
  • >>> Minimum of 3 years working experience in administration / HR / Finance
  • >>> Minimum of 1 year Vendor management experience
  • Project base working experience
  • Payroll knowledge – operational and payroll processing knowledge required
  • Experience working within a service orientated environment
  • ENGLISH MUST BE (other language skills preferred )
  • ADVANCED MS OFFICE

Nabízíme

  • Accuracy / attention to detail
  • Ability to work with confidential information
  • Quality driven, analytical and problem solving skills
  • Professional communication skills; both written and verbal 
  • Good Team worker
  • Ability to work in international teams where team members are in different locations and belong to different cultures
  • Ability to work under pressure and to deadlines
  • Flexible / adaptable
  • Ability to plan and organize work duties effectively
  • Ability to prioritize work tasks
  • work in a prestigious international company
  • motivation salary according to experience
  • attractive benefits system

Jiná sdělení

V případě zájmu použíjte volbu „odpovědět“.

Podobné nabídky práce

ČLEN TÝMU HR KONZULTANTŮ (25.000 - 30.000,- Kč)
Máte rádi kontakt s lidmi a chcete si být zodpovědní za svoje výsledky? Hledáte zaměstnání v centru Prahy s velice dobrou dostupností? Chce být součástí týmu a mít vedle sebe přátelské kolegy? Pak neváhejte, zašlete nám svůj ...
Advantage Consulting, s.r.o. Praha-centrum Plný úvazek
týden
HR CONSULTANT SALES & LOGISTICS Praha (23.000 - 30.000,- Kč)
Hledáte možnost uplatnění svého potenciálu a chcete se věnovat oblasti řízení lidských zdrojů? Hovoříte anglicky nebo německy a chcete se podílet na úspěchu zavedené největší české personální agentury? Pak hledáme právě Vás! ...
Advantage Consulting, s.r.o. Praha centrum Plný úvazek
týden
KONZULTANT V PERSONÁLNÍ AGENTUŘE (23.000 - 45.000 Kč)
Máte obchodního ducha? Máme pro Vás zajímavou pracovní nabídku s dynamickou náplní práce. Hledáme kolegu pro rozšíření našeho týmu v Praze. Jsme personální agentura se zaměřením na technické pozice a hledáme konzultanta se zaměřen ...
týden
JUNIOR HR KONZULTANT PRAHA (20.000 - 30.000,- Kč)
Nemáš za sebou pracovní zkušenosti, ale hledáš pracovní místo, kde to nebude nikomu vadit? Baví Tě práce s lidmi a k tomu máš i obchodní nadání? Tak pojď pracovat k nám, ale předtím pošli ještě CV, ať o Tobě něco zjistíme! ...
Advantage Consulting, s.r.o. Praha Plný úvazek
týden
JUNIOR HR KONZULTANT PLZEŇ
Nemáš za sebou pracovní zkušenosti, ale hledáš pracovní místo, kde to nebude nikomu vadit? Baví Tě práce s lidmi a k tomu máš i obchodní nadání? Tak pojď pracovat k nám, ale předtím pošli ještě CV, ať o Tobě něco zjistíme! ...
Advantage Consulting, s.r.o. Praha Plný úvazek
týden
HR Konzultant pro jedničku na trhu
Ref. č.: 20-12-250717. Hledáme PARŤÁKA - ŠIKOVNÉHO HRistu<br/> <br/>Baví Vás být úspěšní a ovlivňovat výsledky své práce? Zajímá Vás, co se děje na pracovním trhu a v oblasti HR? Rádi byste využili své znalosti z oblasti Financí a ...
Grafton Recruitment s.r.o. Praha Plný úvazek
aktivní

Poslat známému

Zadejte Vaše celé jméno např. Jan Novák
Zadejte svůj e-mail např. jan.novak@seznam.cz
Zadejte celý e-mail známého např. petr.nemec@seznam.cz

© 2006 - 2017 Easy-prace.cz | Mapa stránek | Na Easy práci.cz si snadno najdete nové zaměstnání. Nabídky práce můžete filtrovat podle oboru a lokality z celé České republiky. Pokud jste firma, která hledá nové zaměstnance, vložte pomocí jednoduchého inzerátu nabídku práce. Ta se bude zobrazovat pouze těm, kteří o ni mají opravdu zájem.

Práce ve městech: práce Praha | práce Brno | práce Olomouc | práce Plzeň | práce Liberec | práce České Budějovice | práce Zlín | práce Pardubice | práce Mladá boleslav | práce Kladno