Je nám líto, tato nabídka již není platná. Podívejte se na další nabídky práce, které by Vás mohly zajímat:
Zařazeno v oborech:
Personalistika, lidské zdroje
Pozice:
HR konzultant
Lokalita:
Praha-centrum
Může se Vám hodit:
HR konzultant Praha-centrum

Volné pracovní místo >>> PAYROLL OPERATION SUPPORT CONSULTANT <<<

aktivní
Randstad s.r.o.

Jsme personální agentura s 55ti letou tradicí. Pomáháme lidem najít tu správnou práci a firmám ty správné zaměstnance. Můžete se za námi zastavit na 11 pobočkách po celé ČR.

Místo pracoviště
Praha
Pracovní poměr
Plný úvazek
Vzdělání
SŠ s maturitou

Popis pracovní nabídky

  • Migration Project Support
  • Single point of contact for country migration Lead
  • Country Payroll process migration advice & input
  • Build test scripts
  • Set-up testing scenarios, testing, reconciliation/va­lidation of test results, documentation
  • Support with new process implementation and standardisation
  • Continuously improve work procedures and processes
  • Cycle payroll process overview and support/ensure the accuracy of the payroll process
  • Lead defined Payroll programs with assigned deliverables within budget, including scoping, planning, risk mitigation, quality and communication

Vendor Management Support

  • Ensure accuracy & timely payment of invoices
  • Facilitate payment approval process and controls
  • Facilitate business case development
  • Facilitate regular financial reviews
  • Calculate and process service allocations
  • Maintain industry knowledge of pricing and service level benchmarks
  • Manage change orders/change requests
  • Monitor Service Level Management/reports
  • Manage day to day operational questions
  • Support contract negotiation
  • Facilitate annual planning and forecasting


For our international client, located in Prague, we are searching for a successful candidate for a challenging position

PAYROLL OPERATION SUPPORT CONSULTANT

Požadujeme

  • Successful completed university level (Bachelor or Master Degree)
  • >>> Minimum of 3 years working experience in administration / HR / Finance
  • >>> Minimum of 1 year Vendor management experience
  • Project base working experience
  • Payroll knowledge – operational and payroll processing knowledge required
  • Experience working within a service orientated environment
  • ENGLISH MUST BE (other language skills preferred )
  • ADVANCED MS OFFICE

Nabízíme

  • Accuracy / attention to detail
  • Ability to work with confidential information
  • Quality driven, analytical and problem solving skills
  • Professional communication skills; both written and verbal 
  • Good Team worker
  • Ability to work in international teams where team members are in different locations and belong to different cultures
  • Ability to work under pressure and to deadlines
  • Flexible / adaptable
  • Ability to plan and organize work duties effectively
  • Ability to prioritize work tasks
  • work in a prestigious international company
  • motivation salary according to experience
  • attractive benefits system

Jiná sdělení

V případě zájmu použíjte volbu „odpovědět“.

Podobné nabídky práce

Senior Recruitment Consultant | Business Services
Ref. č.: 20-12-241517. Do pobočky Grafton Business Services, která se zaměřuje na spolupráci s centry sdílených služeb v Praze, hledáme nové KOLEGY! V rámci spokojenosti, dobrých referencí našich klientů a neustále přibývajícím p ...
Grafton Recruitment s.r.o. Náměstí Republiky, Praha Plný úvazek
dnes
Recruitment Consultant
Ref. č.: 19-11-241550. Chcete být součástí silného, mladého a veselého týmu? Zajímá Vás nábor a HR? Nezaleknete se komunikace se zkušenými profíky a manažery? Vnímáte se jako solidní, zodpovědný a objektivní člověk? <br/> <br/>Ta ...
Grafton Recruitment s.r.o. Praha Plný úvazek
dnes
HR CONSULTANT SALES & LOGISTICS Praha (23.000 - 30.000,- Kč)
Hledáte možnost uplatnění svého potenciálu a chcete se věnovat oblasti řízení lidských zdrojů? Hovoříte anglicky nebo německy a chcete se podílet na úspěchu zavedené největší české personální agentury? Pak hledáme právě Vás! ...
Advantage Consulting, s.r.o. Praha centrum Plný úvazek
dnes
HR CONSULTANT, 20 000 - 40 000 Kč
Ref. č.: 13-12-241187. Láká Vás oblast Lidských zdrojů a máte již podobné pracovní zkušenosti, které byste chtěli zúročit? Zajímá Vás i rozvíjení obchodních vztahů s klienty a obchod? Chcete se zdokonalit v oblasti náboru zaměstn ...
Grafton Recruitment s.r.o. Praha 1 Plný úvazek
včera
HR Coordinator with English and French
Ref. č.: 13-19-241507. We are looking for a suitable candidate for our client - international oil and gas company with SSC in Prague.<br/> <br/>We are looking for people who speak ENGLISH and FRENCH, have previous experience in re ...
Grafton Recruitment s.r.o. Praha 3 Plný úvazek
včera
JUNIOR HR KONZULTANT PRAHA (20.000 - 30.000,- Kč)
Nemáš za sebou pracovní zkušenosti, ale hledáš pracovní místo, kde to nebude nikomu vadit? Baví Tě práce s lidmi a k tomu máš i obchodní nadání? Tak pojď pracovat k nám, ale předtím pošli ještě CV, ať o Tobě něco zjistíme! ...
Advantage Consulting, s.r.o. Praha Plný úvazek
týden

Poslat známému

Zadejte Vaše celé jméno např. Jan Novák
Zadejte svůj e-mail např. jan.novak@seznam.cz
Zadejte celý e-mail známého např. petr.nemec@seznam.cz

© 2006 - 2017 Easy-prace.cz | Mapa stránek | Na Easy práci.cz si snadno najdete nové zaměstnání. Nabídky práce můžete filtrovat podle oboru a lokality z celé České republiky. Pokud jste firma, která hledá nové zaměstnance, vložte pomocí jednoduchého inzerátu nabídku práce. Ta se bude zobrazovat pouze těm, kteří o ni mají opravdu zájem.

Práce ve městech: práce Praha | práce Brno | práce Olomouc | práce Plzeň | práce Liberec | práce České Budějovice | práce Zlín | práce Pardubice | práce Mladá boleslav | práce Kladno