O firmě
Jsme personální agentura s 60 letou tradicí. Pomáháme lidem najít tu správnou práci a firmám ty správné zaměstnance. Každý den pracujeme na tom, abychom lidem našli tu nejlepší práci, ve které se mohou realizovat a firmám ty nejlepší zaměstnance, kteří jim pomohou v úspěšném rozvoji. To je to, co děláme a kým jsme.Popis pracovní nabídky
- Payroll processes
- Coordination of payroll agenda
- Work closely with Human Resources for all payroll changes
- Record all payroll related journal entries and reconcile payroll related accounts monthly
- Maintain employee records related to payroll
- Function as the back-up to Stock Administration
- Ad hoc tasks
Požadujeme
- Advanced level of English and German
- Min. 2 years epxerience in payroll
- Good organization skills, responsibility, loyality, willingness to learn
- Knowledge of SAP
- Possibility to start at JUNE / August 2016
Nabízíme
- Possibility to work at successful worldwide company
- Attractive salary
- Friendly environment
- Wide range of benefits - 5 weeks of holiday, flexible working hours, fitness, pay rise, discounts on company products etc.
- Career growth
- Start in JUNE / August