O firmě
Jsme personální agentura s 60 letou tradicí. Pomáháme lidem najít tu správnou práci a firmám ty správné zaměstnance. Každý den pracujeme na tom, abychom lidem našli tu nejlepší práci, ve které se mohou realizovat a firmám ty nejlepší zaměstnance, kteří jim pomohou v úspěšném rozvoji. To je to, co děláme a kým jsme.Popis pracovní nabídky
- koordinace payroll agendy
- mzdové účetnictví
- komunikace napříč celou společností
- SAP
Požadujeme
- pokročilá znalost AJ a ČJ PODMÍNKOU !!! (denní komunikace)
- zkušenost na pozici v oblasti mzdového účetnictví min. 3 roky
- zodpovědnost, pečlivost, loajalita, schopnost pracovat pod tlakem
- znalost SAP výhodou
- nástup v KVĚTNU 2016
Nabízíme
- zázemí úspěšné celosvětově známé společnosti
- denní využití cizího jazyka
- flexibilní pracovní doba
- benefity: 5 týdnů dovolené, stravenky, 13. plat, fitness a kantýna v prostorách pracoviště, relaxační zóny atd.
- zaškolení
- kariérní rozvoj
- nástup od KVĚTNA 2016