Volné pracovní místo  Péče o porfolio stávajících korporátních klientů

Lokalita a další
Pracovní poměr Úvazek Plný úvazek
Vzdělání SŠ s maturitou, Vyšší odborné, Bakalářské, Vysokoškolské

O firmě

Společnost Grafton Recruitment byla založena v Dublinu v roce 1982. Od svého založení si Grafton Recruitment vybudovala pozici světově uznávaného poskytovatele personálních a náborových služeb. Síť naší společnosti se rozrostla do celkového počtu 59 poboček v 15 zemích (Velká Británie, Irsko, Chile, Maďarsko, Polsko, Česká republika, Slovenská republika, Belgie, Litva, Portugalsko, Rakousko, Rusko, Francie, Turecko, Spojené Arabské Emiráty).

Popis pracovní nabídky

Ref. č.: 1-28-202892. Hlavní zodpovědností je pečovat o svěřené portofolio korporátních klientů v Tvém přiděleném regionu - via telefon, email, IS.<br/>
<br/>Hledáme posilu do našeho mezinárodního týmu - někoho, kdo bude mít chuť si svůj denní program efektivně organizovat tak, aby porfolio jeho svěřených klientů bylo vždy spokojené a vědělo, že se na ní/něj může spolehnout!<br/>
<br/>Předchozí zkušenost není rozhodující, můžeš být i čerstvý absolvent - protože u nás rozhoduje talent a umění efektivní péče o Tvé zákazníky!<br/>
<br/>
<br/>Hlavní náplní této pozice je: <ul>
<li> denní kontakt se svěřenými korporátními klienty ohledně produtků, řešení procesních otázek, komunikace ohledně plateb</li>
<li> zadávání a zpracování objednávek, vyřizování reklamací a řešení možných problému s nimi spojených a z nich vyplývajících</li>
<li> všechny aktivity povedou k budování a udržování profesionálních vztahů s klienty, díky poskytnuté podpoře</li>
</ul>

Požadujeme

Abys mohl/a odvádět dobrou práci na této pozici, je nutné:<br/>
<ul>
<li> hovořit plynule Anglicky (a navíc ještě: Německy nebo Francouzsky nebo Španělsky nebo Italsky nebo Holandsky)</li>
<li> umět efektivně komunikovat</li>
<li> být týmovým hráčem, ale svojí práci vykonávat samostatně a zodpovědně</li>
<li> být profesionálem za všech okolností</li>
<li> zvládat svůj vlastní time management a umět si naplánovat den dle priorit</li>
</ul>
<ul>
<li> mít povědomí ze světa financí je určitě plus (AP, AR, invoice, payment, cash collection, order, complaint nejsou cizí výrazy pro Tebe)</li>
</ul>

Nabízíme

<ul>
<li> příjemné kancelářské prostory v centru Prahy</li>
<li> možnost osobního a jazykového rozvoje</li>
</ul>... celkově příjemný balíček benefitů
 Zpět