Popis pracovní nabídky
- Personální reporting a administrativa procesů
- Aktualizace a vypracovávání měsíčních statistik
- Příprava podkladů pro HR controlling a mzdový systém zaměstnanců
- Personální administrativa
- Zajišťování a organizace interních směrnic a dokumentů
- Komunikace s HR dodavateli
- Spolupráce s centrálními odděleními Constellia v angličtině
Požadujeme
- Vzdělání: VŠ ekonomického směru
- Pracovní zkušenosti: Znalost procesů řízení lidských zdrojů výrobní společnosti včetně mzdové oblasti, znalost právních předpisů
- Osobní požadavky: Kreativita, flexibilita, samostatnost, výborné vyjadřovací a prezentační schopnosti
- PC: MS Office – dobrá znalost Excelu
- Jazyky: aktivní znalost AJ
Nabízíme
- Zajímavé pracovní uplatnění v mezinárodní společnosti a moderním prostředí
- Odpovídající odměnu a platový růst, motivační systém odměňování
- Možnost profesního růstu
- Široký program firemního vzdělávání
- 5 týdnů dovolené
- Penzijní připojištění
Jiná sdělení
Profil společnosti:Constellium je světový lídr ve zpracování hliníku a specializuje se na výrobu válcovaných a extrudovaných produktů z hliníku a jeho slitin a výrobu komponentů pro automobilový průmysl.
Constellium Extrusions Děčín s.r.o. navazuje na svou stoletou historii v oblasti zpracování kovů, od roku 1951 zaměřenou na výrobu a zpracování hliníku. Se svými třemi licími linkami, deseti lisy pro aplikování přímého i nepřímého lisování a dalšími agregáty pro dokončovací operace, produkuje hliníkové polotovary ve formě trubek, tyčí a profilů v celkovém objemu přes 50 tisíc tun ročně. Zaměstnává 600 pracovníků a jeho tržby dosahují 4 mld. CZK.
Místo práce: Děčín
Termín nástupu: ihned
V případě zájmu použijte volbu "odpovědět".