O firmě
Jsme personální agentura s 60 letou tradicí. Pomáháme lidem najít tu správnou práci a firmám ty správné zaměstnance. Každý den pracujeme na tom, abychom lidem našli tu nejlepší práci, ve které se mohou realizovat a firmám ty nejlepší zaměstnance, kteří jim pomohou v úspěšném rozvoji. To je to, co děláme a kým jsme.Popis pracovní nabídky
- aktivní podpora facility manažera
- komunikace v rámci společnosti
- drobné opravy, zajištění výměny vybavení
- stěhování menšího nábytku, zajištění zařízení zasedacích místností
- řešení ad hoc situací dle pokynů nadřízeného
- operativní řešení vzniklých problému, následná implementace nápravných opatření
- reporting a administrativa související s výkonem práce
Požadujeme
- SŠ vzdělání, vhodné i pro absolventy VŠ s praxí
- aktivní znalost AJ (využití v písemné i mluvené formě)
- znalost MS Office
- praxe na podobné pozici
- samostatnost, flexibilita, organizační schopnost
- komunikativnost
- ochota pomoci
- pozitivní přístup
Nabízíme
- mladý kolektiv
- motivující finanční ohodnocení, lukrativní balíček benefitů
- zázemí silné prosperující dynamické mezinárodní společnosti
- dlouhodobá spolupráce
- nástup ihned