O firmě
Jsme personální agentura s 60 letou tradicí. Pomáháme lidem najít tu správnou práci a firmám ty správné zaměstnance. Každý den pracujeme na tom, abychom lidem našli tu nejlepší práci, ve které se mohou realizovat a firmám ty nejlepší zaměstnance, kteří jim pomohou v úspěšném rozvoji. To je to, co děláme a kým jsme.Popis pracovní nabídky
- aktivní spolupráce se mzdovým a finančním oddělením
- příprava potřebných podkladů pro zpracování mezd ve spolupráci s administrátory z daných zemí (v rámci celé Evropy)
- zajištění včasného zasílání mezd na účty, bankovní převody, v souladu s danými procesy a v termínu
- kontrola a zodpovědnost za své úkony, včasné dokončení, dodržování termínů a deadlinů
- kontrola dle právních předpisů a zákonů
- Aktualizace postupů a pravidel v případě právních nebo procesních změn
- poradenství v rámci mezd všem zaměstnancům společnosti a dalším zúčastněným pracovníkům
Požadujeme
- VÝBORNÁ ZNALOST ANGLICKÉHO JAZYKA
- zkušenost z mezinárodní společnosti, v oblasti HR nebo financí podmínkou (!!!)
- komunikativnost, asertivita
- nadstandardní uživatelskou znalost MS Office
- schopnost pracovat na více projektech při současném dodržování termínů
- výborné organizační schopnosti, orientace na zákazníka
- znalost SAPu výhodou, nikoli podmínkou
Nabízíme
- finanční ohodnocení 25.000 - 26.000 Kč
- firemní benefity
- možnosti získání pracovních zkušeností v prostředí mezinárodní společnosti
- kontrakt uzavřen se společností Randstad - jedná se o agenturní zaměstnávání