Volné pracovní místo  PR MANAGER

Lokalita a další
Pracovní poměr Úvazek Plný úvazek
Vzdělání SŠ s maturitou, Vyšší odborné, Bakalářské, Vysokoškolské

Popis pracovní nabídky

  • Vybudování kontaktů a vztahů s médii, novináři (zejména tištěná media)
  • Komunikace s novináři
  • Systematické zásobování médií tématy a texty
  • Příprava PR článků, zpracování tiskových zpráv
  • Vedení a rozvoj databáze novinářů, médií
  • Zodpovědnost za PR aktivity jednotlivých projektů
  • Správa a dohled nad komunitními weby, oživování diskusí apod.
  • Pořádání akcí, typu konference, semináře, networking apod.

Požadujeme

  • VŠ/SŠ
  • Minimálně dva roky praxe v PR
  • Znalost novinářského prostředí
  • Prokazatelná praxe v psaní a editování textů pro média
  • Ekonomické vzdělání výhodou
  • Skvělý písemný projev v českém jazyce
  • Samostatnost, kreativita

Nabízíme

Nabízíme zajímavou práci v PR agentuře. Práci na pilotních projektech a dalším rozvoji společnosti.

  • Trvalý pracovní poměr na dobu neurčitou, případně externí spolupráce.
  • Místo práce Praha.

Jiná sdělení

Krátkodobé cíle (3 měsíce)

  • Vytvoření PR strategie a plánu aktivit pro nový projekt v oblasti vzdělávání a obchodování na finančních trzích (FOREX)
  • Vybudování kontaktů na media s ekonomickým zaměřením
  • Realizace naplánovaných PR aktivit s hlavním cílem propagace nového projektu
  • Vytvoření vzorových postupů a procesů pro realizaci dalších PR projektů

Střednědobé cíle (3-6 měsíců)

  • Samostatná realizace dalších PR projektů dle předem vytvořených postupů a procesů
  • Vytvoření PR strategie a plánů pro její realizaci
  • Vybudování kontaktů na media s daným zaměřením (dle projektu)
  • Realizace naplánovaných PR aktivit
  • Systematické rozšiřování a zlepšování know-how (postupy, procesy, kontakty na média)
  • Implementace informačního systému, který pokryje klíčové oblasti a procesy poskytovaných PR služeb a jejich controlling/vyhodnocování
  • Navržení konceptu nové společnosti poskytující PR služby
  • Vytvoření a definice portfolia nabízených služeb
  • Vytvoření strategie a plánu pro propagaci nabízených PR aktivit pro definovaný okruh koncových zákazníků


Dlouhodobé cíle (1 rok...)

  • Vybudování seriozní společnosti, která bude nabízet a kvalitně poskytovat PR služby koncovým zákazníkům
  • Rozvoj společnosti v závislosti na poptávce po nabízených službách
  • Rozvoj oblasti realizace (PR aktivit)
  • Rozvoj oblasti obchodu

V případě zájmu použijte volbu "odpovědět".
 Zpět