Volné pracovní místo PRACOVNÍK ADMINISTRATIVNÍ PODPORY S AJ (18.000 - 22.000,- Kč)

aktivní
Advantage Consulting, s.r.o.
Místo pracoviště
Vysočina
Pracovní poměr
Plný úvazek
Vzdělání
SŠ s maturitou, vyšší odborné, bakalářské, vysokoškolské

Popis pracovní nabídky

Zajímáte se o práci ADMINISTRATIVNÍHO PRACOVNÍKA S AJ? Denní komunikace v anglickém případně německém jazyce je pro Vás samozřejmostí? Rádi byste pracovali v jedné z nejvýznamnější společnosti v automobilovém průmyslu? V tom případě jste pro nás ideální kandidát!

Mezinárodní společnost, která si váží svých zákazníků a umí ocenit své zaměstnance, hledá vhodného kandidáta na pozici:

PRACOVNÍK ADMINISTRATIVNÍ PODPORY S AJ* Práce s firemní databází (aktualizace a údržba)

  • Pravidelná kontrola a aktualizace externích a interních standardů 
  • Každodenní kontrolní činnosti související se zastávanou pozicí
  • Monitoring a revize všech zákaznických standardů
  • Zavedení příslušných revizí u současných interních uživatelů
  • Vykonávání ostatní administrativně-technické činnosti

Požadujeme

  • SŠ/VŠ vzdělání
  • Min. 1 rok praxe na administrativní pozici
  • AJ na komunikativní úrovni, denní využití, NJ výhodou
  • Výbornou znalost práce na PC, SAP – výhodou
  • Schopnost rychle reagovat na změnu, samostatnost
  • Smysl pro přesnost, důslednost a zodpovědnost.
  • Řidičsky průkaz sk. B
  • Nástup: Ihned

Nabízíme

  • Zaměstnání u stabilní a ekonomicky silné společnosti
  • Možnost dalšího vzdělávání a profesního růstu
  • Aktivní využití anglického i německého jazyka
  • Příspěvek na zdravotní péči, závodní stravování
  • Mladý kolektiv a bezplatné jazykové kurzy
  • Společenské akce
  • Místo výkonu práce: Vysočina nebo Brno

Podobné nabídky práce

Organizační činnost - nabídka práce vedená z domov...
Obsluha klientů, klientský servis, obsluha eshopu, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Monika Břízová ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek, ...
dnes
Vedlejší činnost vedená z domova. Příjem 8-12 tis./měs.
Pracovní náplň: - maloobchod/ klientský servis - rozvoj firmy - organizace obchodu
Petra Kotková ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
týden
Práce z domu nebo z Vaší kanceláře
Práce s klienty, marketing, nákup,prodej- v oblasti wellness Práce s klienty, marketing, reklama, obsluha inter.obchodu
Gabriela Rubková Jihočeský kraj, Plzeňský kraj, Vyso... Práce na ŽL
aktivní
PODPORA OBCHODNÍHO ODDĚLENÍ
Zodpovědnost za proces na kontrolu a řízení smluv Podpora pro obchodní, právní a další oddělení Kontrola dodržování interních firemních postupů a směrnic Kontrola postupu zpracovávání a následné uložení a správa databáze smluv a ...
SPINWARE s.r.o. Třebíčsko Plný úvazek
týden
BACKOFFICE SPECIALIST (od 25.000,-Kč)
Komunikace ve francouzském jazyce (v kombinaci v AJ nebo NJ) Práce se zákaznickými portály Zpracovávání cenových objednávek Práce v SAPu Sledování a analýza četnosti cenových rozdílů Práce s dobropisy a vrubopisy (při cenových roz ...
SPINWARE s.r.o. Třebíčsko Plný úvazek
týden
PRACOVNÍK ADMINISTRATIVY VE VÝVOJI (20.000 - 30.000,- Kč)
Máte technické vzdělání a dobře se orientujete ve výkresové dokumentaci? Baví Vás práce v administrativě a rádi byste byli součástí vývoje produktů úspěšné značky? Pak neváhejte, pozice PRACOVNÍK ADMINISTRATIVY VE VÝVOJI na Vysoč ...
Advantage Consulting, s.r.o. vysočina kraj Plný úvazek
týden

Poslat známému

Zadejte Vaše celé jméno např. Jan Novák
Zadejte svůj e-mail např. jan.novak@seznam.cz
Zadejte celý e-mail známého např. petr.nemec@seznam.cz

© 2006 - 2017 Easy-prace.cz | Mapa stránek | Na Easy práci.cz si snadno najdete nové zaměstnání. Nabídky práce můžete filtrovat podle oboru a lokality z celé České republiky. Pokud jste firma, která hledá nové zaměstnance, vložte pomocí jednoduchého inzerátu nabídku práce. Ta se bude zobrazovat pouze těm, kteří o ni mají opravdu zájem.

Práce ve městech: práce Praha | práce Brno | práce Olomouc | práce Plzeň | práce Liberec | práce České Budějovice | práce Zlín | práce Pardubice | práce Mladá boleslav | práce Kladno