O firmě
Jsme personální agentura s 60 letou tradicí. Pomáháme lidem najít tu správnou práci a firmám ty správné zaměstnance. Každý den pracujeme na tom, abychom lidem našli tu nejlepší práci, ve které se mohou realizovat a firmám ty nejlepší zaměstnance, kteří jim pomohou v úspěšném rozvoji. To je to, co děláme a kým jsme.Popis pracovní nabídky
- běžná administrativa spojená s vyřizováním požadavků příchozích klientů banky u přepážky
- aktivně nabízí a prodává produkty bankovní instituce
- poradenské služby v oblasti bezhotovostních a hotovostních operací drobného a komerčního bankovnictví
- uzavírání smluv s klienty na pobočce banky
Požadujeme
- min. SŠ vzdělání s maturitou
- praxe v prodeji nebo v zákaznickém servisu (i brigádně)
- komunikační schopnosti, prodejní dovednosti
- znalost práce s PC (MS Word, MS Excel)
- samostatnost, iniciativa, vstřícný přístup a příjemné vystupování
- schopnost týmové spolupráce
Nabízíme
Nástup: dohodouZákladní mzda: 20 - 24 000 KČ / měsíc + bonusy
Lokalita: Praha
Práce na hlavní pracovní poměr / pracovní smlouva