Volné pracovní místo  Pracovník klientského servisu s AJ a NJ

Lokalita a další
Pracovní poměr Úvazek Plný úvazek, Zkrácený úvazek
Vzdělání SŠ s maturitou, Vyšší odborné, Bakalářské, Vysokoškolské

Popis pracovní nabídky

Pracovník klientského servisu představuje v naší společnosti „vstupní bránu“. Řídí základní komunikaci s klienty po telefonu, v mailové korespondenci a také v místě provozovny (něco jako recepční). Vyřizuje administrativní záležitosti ohledně vývozních povolení a transportu prodaných předmětů do zahraničí. Zpracovává poptávky klientů před aukcemi. Je to velmi zodpovědná a svým způsobem i náročná práce díky velkému množství klientů, se kterými je nutné neustále komunikovat.

Požadujeme

SŠ (příp. VŠ) vzdělání, základní uživatelské znalosti PC – Windows a Excel, nutná znalost německého i anglického jazyka na velmi dobré úrovni, komunikativnost, flexibilita, loajálnost.

Nabízíme

Stabilní práce v úspěšné mezinárodní společnosti, možnost dalšího vzdělávání, odpovídající finanční ohodnocení, stravenky i další příspěvky zaměstnavatele. Možnost práce na částečný úvazek.

Jiná sdělení

Profil společnosti:
Dorotheum spol. s r.o. – jsme českou pobočkou mezinárodní aukční společnosti Dorotheum, založené v roce 1707 ve Vídni. Sídlo máme v centru Prahy. Pořádáme několikrát v roce aukce a provozujeme velkou prodejní galerii výtvarného umění a starožitností.

Místo práce: Praha

Termín nástupu: možný od 1. 2. 2016

V případě, že Vás tato nabízená pozice zaujala, zašlete nám Váš podrobný strukturovaný životopis s průvodním dopisem a názvem pozice, o kterou se ucházíte!
Pro odpověď na tuto pozici, prosím, používejte volbu "odpovědět".

Platnost inzerátu končí 7. 2. 2016. Po tomto datu, prosím, neodpovídejte.
 Zpět