Volné pracovní místo  Pracovník oddělení vymáhání pohledávek s AJ (oblast bankovnictví)

Lokalita a další
Pracovní poměr Úvazek Plný úvazek
Vzdělání SŠ s maturitou, Vyšší odborné, Bakalářské

O firmě

Jsme personální agentura s 60 letou tradicí. Pomáháme lidem najít tu správnou práci a firmám ty správné zaměstnance. Každý den pracujeme na tom, abychom lidem našli tu nejlepší práci, ve které se mohou realizovat a firmám ty nejlepší zaměstnance, kteří jim pomohou v úspěšném rozvoji. To je to, co děláme a kým jsme.

Popis pracovní nabídky

  • sledování platební morálky klientů
  • urgenci dlužných částek a nezaplacených pohledávek prostřednictvím telefonu
  • elektronická komunikace s klienty - vyřizování podnětů a připomínek klientů

Požadujeme

  • SŠ vzdělání
  • velmi dobré komunikační dovednosti
  • schopnost práce na PC (Word, Outlook, Excel)
  • ochotu pracovat na směny (ranní, odpolední a nedělní směna)
  • stresuodolnost
  • angličtina alespoň na komunikativní úrovni

Nabízíme

  • velmi dobré finanční ohodnocení v závislosti na výkonu
  • zajímavé zaměstnanecké výhody
  • zázemí silné mezinárodní společnosti
  • interní odborná školení
  • práci v mladém kolektivu, dynamickém a přátelském prostředí

Jiná sdělení

Pozice je vhodná také pro absolventy. Místo výkonu: Brno

V případě zájmu použijte volbu "odpovědět".

Z důvodu velkého množství reakcí na inzerované pozice bohužel nejsme schopni kontaktovat všechny uchazeče. Pokud od nás neobdržíte odpověď do 10 dnů od přijetí Vašeho životopisu, dali jsme v prvním kole výběrového řízení přednost kandidátům, kteří lépe odpovídají zadaným požadavkům.

Poskytnutím svých osobních údajů zahrnutých do životopisu, dáváte souhlas k jejich zpracování a uchování v plném rozsahu v databázi společnosti Randstad v souladu se zákonem č. 101/2000 Sb. o ochraně osobních údajů, a to na dobu max. jednoho roku a poté k jejich skartaci. Zároveň tím potvrzujete, že osobní údaje uvedené v zaslaném životopise jsou pravdivé a přesné.
 Zpět