Volné pracovní místo Pracovník servisní podpory - HOTLINE
Lokalita
a další
Firma
ADECCO spol.s r.o.
Pracovní poměr
Úvazek
Plný úvazek
Vzdělání
SŠ s maturitou, Vyšší odborné, Bakalářské, Vysokoškolské
O firmě
ADECCO je dominantní společností na světovém trhu personálního poradenství. Cílem společnosti je poskytovat našim zákazníkům širokou paletu služeb v oblasti řízení lidských zdrojů a vždy nabízet pružné řešení jejich potřeb.Na trhu v České republice působíme již od roku 1992 a máme zde 13 poboček a on-site pracovišť. Přítomnost v jednotlivých regionech nám umožňuje detailně poznat lokální specifika trhu práce. Při poskytování našich služeb spojujeme zájmy obou skupin svých zákazníků, uchazečů i zaměstnavatelů. Řešíme potřeby svých klientů v oblasti řízení lidských zdrojů a zároveň dáváme uchazečům šanci rozvoje profesního i mimoprofesního.
Popis pracovní nabídky
- Podpora zákazníků informačního systému M/TEXT CS převážně písemnou formou prostřednictvím systému Jira
- Komunikace se zákazníkem probíhá v německém jazyce, písemná komunikace s vývojáři v angličtině
Požadujeme
- Pokročilá znalost NJ a znalost technické AJ (zaměření na IT)
- Zkušenost v oboru IT – administrátor, programátor, vývojář
- Min. středoškolské vzdělání v oboru IT
- Flexibilita + ochota pracovat na směny
Nabízíme
- Mobil, notebook, Home office
- Práce u zavedené mezinárodní firmy na rozsáhlých projektech v oblasti IT
- Mladý a příjemný pracovní kolektiv, profesní růst a možnost dalšího vzdělávání
- Nadprůměrné platové ohodnocení, služební automobil a další benefity, včetně cestovného a kapesného za výjezdy