Volné pracovní místo  Pracovník servisní podpory - HOTLINE

Lokalita a další
Pracovní poměr Úvazek Plný úvazek
Vzdělání SŠ s maturitou, Vyšší odborné, Bakalářské, Vysokoškolské

O firmě

ADECCO je dominantní společností na světovém trhu personálního poradenství. Cílem společnosti je poskytovat našim zákazníkům širokou paletu služeb v oblasti řízení lidských zdrojů a vždy nabízet pružné řešení jejich potřeb.

Na trhu v České republice působíme již od roku 1992 a máme zde 13 poboček a on-site pracovišť. Přítomnost v jednotlivých regionech nám umožňuje detailně poznat lokální specifika trhu práce. Při poskytování našich služeb spojujeme zájmy obou skupin svých zákazníků, uchazečů i zaměstnavatelů. Řešíme potřeby svých klientů v oblasti řízení lidských zdrojů a zároveň dáváme uchazečům šanci rozvoje profesního i mimoprofesního.

Popis pracovní nabídky

  • Podpora zákazníků informačního systému M/TEXT CS převážně písemnou formou prostřednictvím systému Jira
  • Komunikace se zákazníkem probíhá v německém jazyce, písemná komunikace s vývojáři v angličtině

Požadujeme

  • Pokročilá znalost NJ a znalost technické AJ (zaměření na IT)
  • Zkušenost v oboru IT – administrátor, programátor, vývojář
  • Min. středoškolské vzdělání v oboru IT
  • Flexibilita + ochota pracovat na směny

Nabízíme

  • Mobil, notebook, Home office
  • Práce u zavedené mezinárodní firmy na rozsáhlých projektech v oblasti IT
  • Mladý a příjemný pracovní kolektiv, profesní růst a možnost dalšího vzdělávání
  • Nadprůměrné platové ohodnocení, služební automobil a další benefity, včetně cestovného a kapesného za výjezdy

Vhodné pro

Absolventy.

Jiná sdělení

V případě Vašeho zájmu prosím zašlete svůj životopis pomocí volby "odpovědět".
 Zpět