Volné pracovní místo  Pracovník zákaznického servisu (ž/m) (A12492)

Lokalita Žebrák a další
Pracovní poměr Úvazek Plný úvazek
Vzdělání SŠ s maturitou, Vyšší odborné, Bakalářské, Vysokoškolské
Hrubá mzda 45 000 - 60 000 Kč / měsíc
Odpovědět na nabídku

O firmě

Jsme personální agentura s dlouholetou tradicí a širokou sítí poboček v ČR i v Evropě. Nabízíme širokou nabídku pracovních pozic, spolehlivé personální poradenství a zprostředkování kmenových i agenturních zaměstnanců. V České republice působíme již od roku 1993 a naše pobočky naleznete v Praze, Brně, Ostravě, Plzni, Stříbře, Chomutově, Chebu, Liberci a Českých Velenicích.

Jako aktivní člen APPS garantujeme dodržování srovnatelných mzdových podmínek agenturních zaměstnanců a všech pracovně-právních předpisů. Naše filozofie je založena na zabezpečení profesionální pracovní atmosféry směrem k našim klientům i zaměstnancům. Dbáme na vysokou kvalitu poskytovaných služeb, o zaměstnance se staráme s maximální péčí a věříme, že individuální přístup má zásadní vliv na jejich spokojenost.

Popis pracovní nabídky

Přidejte se k našemu týmu a podílejte se na zákaznickém servisu!
Máte organizační schopnosti, smysl pro detail a baví vás práce s objednávkami a logistikou? Hledáme Administrátora zákaznických objednávek, který zajistí hladký průběh expedic a spokojenost našich zákazníků!
  • Správa zákaznických a dodavatelských objednávek
  • Dohled nad správným průběhem expedic a komunikace se zákazníky
  • Řešení případných nesrovnalostí v objednávkách a informování nadřízených
  • Analýza opožděných dodávek a pravidelné reportování výsledků
  • Správa skladových zásob a objednávání vhodných dopravních prostředků
  • Aktualizace kalendáře uzávěrek zákazníků
  • Zajištění dodržování výrobních a dodacích závazků
  • Správa logistických reklamací na zákaznickém portálu
  • Kontrola přepravních nákladů a faktur, řešení případných nesrovnalostí

Požadujeme

  • Praxe z obdobné pozice (logistika nebo zákaznický servis)
  • Schopnost efektivně organizovat práci a řešit problémy
  • Pečlivost, zodpovědnost a komunikativnost
  • Dobrou znalost práce na PC a zkušenost s ERP systémy
  • Velmi dobrá znalost angličtiny, druhý cizí jazyk výhodou

Nabízíme

  • Stabilní zaměstnání v dynamickém prostředí.
  • Možnost profesního rozvoje a vzdělávání.
  • Konkurenční platové ohodnocení a benefity.
  • Pružná pracovní doba
  • 13. mzda.
  • Částečně dotované stravování.
  • 5 týdnů dovolené.
  • Práci v moderním závodu se špičkovými technologiemi.

Máte zájem o nabídku Pracovník zákaznického servisu (ž/m) (A12492)?

Vaše odpověď přijde správné osobě:
Marika Špringlová z HOFMANN WIZARD s.r.o.

Aktivní inzerát, stále vás hledají.

Nebo potřebujete odpovědět z počítače? Nechte si poslat tuto nabídku na váš e-mail

Nechte si poslat na váš e-mail nabídku Pracovník zákaznického servisu (ž/m) (A12492)

Provozovatel Easy-prace.cz, RB recruitment s.r.o., vám zašle na Váš e-mail odkaz na danou nabídku.
 Zpět