
Volné pracovní místo Pracovník zákaznického servisu (ž/m) (A12492)
Firma
HOFMANN WIZARD s.r.o.
Pracovní poměr
Úvazek
Plný úvazek
Vzdělání
SŠ s maturitou, Vyšší odborné, Bakalářské, Vysokoškolské
Hrubá mzda
45 000 - 60 000 Kč / měsíc
O firmě
Jsme personální agentura s dlouholetou tradicí a širokou sítí poboček v ČR i v Evropě. Nabízíme širokou nabídku pracovních pozic, spolehlivé personální poradenství a zprostředkování kmenových i agenturních zaměstnanců. V České republice působíme již od roku 1993 a naše pobočky naleznete v Praze, Brně, Ostravě, Plzni, Stříbře, Chomutově, Chebu, Liberci a Českých Velenicích.Jako aktivní člen APPS garantujeme dodržování srovnatelných mzdových podmínek agenturních zaměstnanců a všech pracovně-právních předpisů. Naše filozofie je založena na zabezpečení profesionální pracovní atmosféry směrem k našim klientům i zaměstnancům. Dbáme na vysokou kvalitu poskytovaných služeb, o zaměstnance se staráme s maximální péčí a věříme, že individuální přístup má zásadní vliv na jejich spokojenost.
Popis pracovní nabídky
Přidejte se k našemu týmu a podílejte se na zákaznickém servisu!Máte organizační schopnosti, smysl pro detail a baví vás práce s objednávkami a logistikou? Hledáme Administrátora zákaznických objednávek, který zajistí hladký průběh expedic a spokojenost našich zákazníků!
- Správa zákaznických a dodavatelských objednávek
- Dohled nad správným průběhem expedic a komunikace se zákazníky
- Řešení případných nesrovnalostí v objednávkách a informování nadřízených
- Analýza opožděných dodávek a pravidelné reportování výsledků
- Správa skladových zásob a objednávání vhodných dopravních prostředků
- Aktualizace kalendáře uzávěrek zákazníků
- Zajištění dodržování výrobních a dodacích závazků
- Správa logistických reklamací na zákaznickém portálu
- Kontrola přepravních nákladů a faktur, řešení případných nesrovnalostí
Požadujeme
- Praxe z obdobné pozice (logistika nebo zákaznický servis)
- Schopnost efektivně organizovat práci a řešit problémy
- Pečlivost, zodpovědnost a komunikativnost
- Dobrou znalost práce na PC a zkušenost s ERP systémy
- Velmi dobrá znalost angličtiny, druhý cizí jazyk výhodou
Nabízíme
- Stabilní zaměstnání v dynamickém prostředí.
- Možnost profesního rozvoje a vzdělávání.
- Konkurenční platové ohodnocení a benefity.
- Pružná pracovní doba
- 13. mzda.
- Částečně dotované stravování.
- 5 týdnů dovolené.
- Práci v moderním závodu se špičkovými technologiemi.
Máte zájem o nabídku Pracovník zákaznického servisu (ž/m) (A12492)?
Vaše odpověď přijde správné osobě:
Marika Špringlová z HOFMANN WIZARD s.r.o.
Aktivní inzerát, stále vás hledají.
Nebo potřebujete odpovědět z počítače? Nechte si poslat tuto nabídku na váš e-mail