Volné pracovní místo PRACOVNÍK/CE PODPORY OBCHODU
Lokalita
a další
Firma
AGENTURA FALA s.r.o.
Pracovní poměr
Úvazek
Plný úvazek
Vzdělání
SŠ s maturitou
O firmě
AGENTURA FALA je „JINÁ“ česká personálně-poradenská společnost působící na trhu od roku 1998. Naším prvořadým cílem je osobní přístup a kvalita nabízených služeb. Již při pohovoru vám sdělíme jméno klienta a poradíme při hledání nového uplatnění. Odpovíme vždy všem kandidátům. Vše důležité naleznete na WWW.FALA.CZPopis pracovní nabídky
Pro zahraniční společnost působící v oblasti prodeje benefitů - zaměstnaneckých výhod hledáme vhodného uchazeče na pozici „PRACOVNÍK/CE PODPORY OBCHODU“. Region: Praha 5PRACOVNÍ NÁPLŇ:
- Telemarketing – telefonické zjišťování informací o jednotlivých společnostech dle zadaných kritérií
- Vyhledávat nové potencionální zákazníky ve svěřeném regionu
- Zadávat informace, podílet se na vytváření a aktualizovat databázi klientů a provozoven
- Domlouvání schůzek u zákazníků pro obchodní reprezentanty (OR) v počtu a lokalitách dle zadání
- Zaznamenávání hovorů a jejich výsledků do CRM. Vytvoření aktivit a příležitosti pro OR.
- Zadávání smluv do CRM
- Připravovat a zasílat nabídky zákazníkům
- Spolupráce při kampaních
- Spolupráce s OR při přípravě materiálů pro výběrová řízení
- Příprava obchodních materiálů a ostatních podkladů pro OR
- Zajišťovat registrace a pomáhat zákazníkům s objednávkami
- Zajišťovat vyřizování pohledávek u klientů, spolupracovat s finančním úsekem v této oblasti
- Prezentovat produkty na patřičné úrovni, i za podpory prezentačních a reklamních materiálů společnosti
- Uzavírat smlouvy se zákazníky, či poskytovat podporu při jejich uzavírání a dodržovat zásady společnosti
- Pravidelně kontaktovat a udržovat spolupráci s klienty ve svém regionu, prohlubovat obchodní vazby
- Řešit požadavky stávajících klientů a provozoven
- Průběžně získávat informace o konkurenci ve svěřeném regionu
- Mít přehled o legislativě upravující produkty společnosti, o jejímž znění a úpravách bude společnost zaměstnance aktuálně informovat
Požadujeme
- SŠ/VŠ (zaměření obchod, prodej, ekonomie)
- min. 1 rok praxe v telemarketingu nebo obchodní činnosti (obchodní zástupce/reprezentant – konzultativní prodej)
- znalost práce na PC (Excel, Word, Outlook, Internet, PowerPoint)
- vynikající schopnost komunikace se zákazníky po telefonu
- schopnost vést obchodní jednání po telefonu a úspěšně je zakončovat
- orientace na zákazníka, spolehlivost ve vtahu k němu
- bezúhonnost, pečlivost, spolehlivost, přímost v jednání, schopnost jasně formulovat svůj názor, schopnost přijmout firemní kulturu, loajalita k firmě
Nabízíme
- Zázemí stabilní zahraniční firmy
- Práce v moderním prostředí a příjemném kolektivu
- široká škála zaměstnaneckých benefitů (příspěvek na stravenky, kulturu, sport, dovolenou, vzdělávání, penzijní pojištění, 27 dní dovolené aj.)
Finanční ohodnocení: cca. 18 – 22 tis. Kč
Nástup: ihned (dohoda)