O firmě
ADECCO je dominantní společností na světovém trhu personálního poradenství. Cílem společnosti je poskytovat našim zákazníkům širokou paletu služeb v oblasti řízení lidských zdrojů a vždy nabízet pružné řešení jejich potřeb.Na trhu v České republice působíme již od roku 1992 a máme zde 13 poboček a on-site pracovišť. Přítomnost v jednotlivých regionech nám umožňuje detailně poznat lokální specifika trhu práce. Při poskytování našich služeb spojujeme zájmy obou skupin svých zákazníků, uchazečů i zaměstnavatelů. Řešíme potřeby svých klientů v oblasti řízení lidských zdrojů a zároveň dáváme uchazečům šanci rozvoje profesního i mimoprofesního.
Popis pracovní nabídky
Provozovatel satelitního televizního vysílání s desetiletou tradicí na českém trhu rozšiřuje svůj tým zákaznického servisu. Pokud se považujete za pozitivní a proaktivní osobu a práce s telefonem a e-mailem je Vaším každodenním chlebem, pak hledáme právě Vás!Náplň práce:
- přijímání a řešení požadavků klientů, kteří kontaktují zákaznický servis (telefonicky nebo prostřednictvím e-mailů)
- v rámci realizovaných hovorů prezentace dalších produktů společnosti
- drobná administrativa, zapisování údajů do firemní databáze
Nabízíme:
- mzda až 22 000 Kč/měsíc (mzda se skládá z fixní a bonusové části)
- práce na hlavní pracovní poměr pro stabilní společnost
- příjemné pracovní prostředí v atraktivní lokalitě blízko centra
- pracovní doba: 7,5 hodiny/denně (provoz zákaznického servisu je od pondělí do pátku od 7:00 do 21:00 a o víkendech a státních svátcích od 9:30 do 20:00)
Požadujeme:
- výborné komunikační dovednosti (mluvená i psaná forma)
- proaktivní přístup orientovaný na zákazníka
- odolnost vůči stresu a flexibilita
- chuť stále se vzdělávat
- schopnost práce s PC
- praxe na obdobné pozici výhodou
- prodejní dovednosti výhodou
- technické vědomosti z oblasti telekomunikací výhodou