Volné pracovní místo  Pracovník/ce zákaznického servisu – Brno

Lokalita a další
Pracovní poměr Úvazek Plný úvazek
Vzdělání Vyučení, SŠ s maturitou, Vyšší odborné, Bakalářské, Vysokoškolské

O firmě

ADECCO je dominantní společností na světovém trhu personálního poradenství. Cílem společnosti je poskytovat našim zákazníkům širokou paletu služeb v oblasti řízení lidských zdrojů a vždy nabízet pružné řešení jejich potřeb.

Na trhu v České republice působíme již od roku 1992 a máme zde 13 poboček a on-site pracovišť. Přítomnost v jednotlivých regionech nám umožňuje detailně poznat lokální specifika trhu práce. Při poskytování našich služeb spojujeme zájmy obou skupin svých zákazníků, uchazečů i zaměstnavatelů. Řešíme potřeby svých klientů v oblasti řízení lidských zdrojů a zároveň dáváme uchazečům šanci rozvoje profesního i mimoprofesního.

Popis pracovní nabídky

Náplň práce:
  • přijímání a řešení požadavků klientů, kteří kontaktují zákaznický servis (telefonicky nebo prostřednictvím e-mailů)
  • v rámci realizovaných hovorů prezentace dalších produktů společnosti
  • drobná administrativa, zapisování údajů do firemní databáze

Nabízíme:
  • mzda až 22 000 Kč/měsíc (mzda se skládá z fixní a bonusové části)
  • práce na hlavní pracovní poměr pro stabilní společnost
  • příjemné pracovní prostředí v atraktivní lokalitě blízko centra
  • pracovní doba: 7,5 hodiny/denně (provoz zákaznického servisu je od pondělí do pátku od 7:00 do 21:00 a o víkendech a státních svátcích od 9:30 do 20:00)

Požadujeme:
  • výborné komunikační dovednosti (mluvená i psaná forma)
  • proaktivní přístup orientovaný na zákazníka
  • odolnost vůči stresu a flexibilita
  • chuť stále se vzdělávat
  • schopnost práce s PC
  • praxe na obdobné pozici výhodou
  • prodejní dovednosti výhodou
  • technické vědomosti z oblasti telekomunikací výhodou

Vhodné pro

Absolventy.
 Zpět