O firmě
ADECCO je dominantní společností na světovém trhu personálního poradenství. Cílem společnosti je poskytovat našim zákazníkům širokou paletu služeb v oblasti řízení lidských zdrojů a vždy nabízet pružné řešení jejich potřeb.Na trhu v České republice působíme již od roku 1992 a máme zde 13 poboček a on-site pracovišť. Přítomnost v jednotlivých regionech nám umožňuje detailně poznat lokální specifika trhu práce. Při poskytování našich služeb spojujeme zájmy obou skupin svých zákazníků, uchazečů i zaměstnavatelů. Řešíme potřeby svých klientů v oblasti řízení lidských zdrojů a zároveň dáváme uchazečům šanci rozvoje profesního i mimoprofesního.
Popis pracovní nabídky
Příchozí hovory v RWE - absolventi i kandidáti s praxí!Nadstandardní výdělek 16.697,- Kč plus provize!
Rozšiřte náš tým operátorů na příchozí lince a vybudujte si kariéru v nadnárodní firmě! Hledáme nováčky i kandidáty se zkušenostmi!
Co Vám nabízíme:
- nejvyšší nástupní mzdu v regionu na této pozici – 16.697,- Kč
- provize z prodejů a navyšování nástupní mzdy po zapracování
- zajímavé možnosti pro kandidáty s delší praxí na CC
- 5 týdnů dovolené + 3 dny osobního volna na sick days!
- stravenky ve výši 80 Kč
- strukturovaný a jasný systém kariérního růstu
- možnost využití AJ
- přechod do kmenového stavu RWE po 6-ti měsících benefity ve výši 27.000 Kč za kalendářní rok (sportovní aktivity, jazykové kurzy, pojištění a mnoho dalšího)
- již proplacené školení od špiček v oboru (3 měsíce)
Co bude náplní Vaší práce:
- odbavování příchozích hovorů zákazníků a řešení jejich požadavků
- zjišťování potřeb zákazníků a následný prodej produktů RWE (vždy v rámci příchozího hovoru)
- zajišťování potřebné administrativy spojené s chodem call centra
- retence, akvizice a reakvizice zákazníků
Co od Vás požadujeme:
- SŠ vzdělání s maturitou (výuční list v případě delší praxe s call centrem či prodejem)
- výborné komunikační dovednosti
- proklientský přístup, obchodního ducha a tah na bránu
- schopnost učit se, přijímat nové informace a ochotu dále se vzdělávat (bude Vás čekat náročné a intenzivní školení)
- uživatelskou znalost práce na PC (Word, Excel, Internet)
- ochotu pracovat na směny s pozvolným nástupem (po – ne, od 6:00 do 22:00), práce 8 hodin denně, 5 dnů v týdnu
Místo výkonu práce: Ostrava, RWE
Více se o nás dozvíte na použijte odpovědní formulář (možnost prohlédnout si pracoviště call centra v Ostravě) nebo facebooku Kariéra v RWE.
Odpovídáte požadavkům na ideálního kandidáta a nabídka práce Vás zaujala? Neváhejte a zašlete nám svůj životopis!
Poskytnutím údajů souhlasíte se shromažďováním a zpracováním Vašich osobních údajů za účelem zaměstnání a zprostředkování zaměstnání.