Popis pracovní nabídky
Vaší každodenní činností bude komunikace se zákazníky, příjem vozidel do servisu, sledování průběhu opravy a administrativní správa servisních zakázek.Požadujeme
Základní znalost automobilové technologie a povědomí o servisu a údržbě vozidel.Důležitá je efektivní komunikace a proklientský přístup, schopnost naslouchat zákazníkům a poskytovat jim potřebné informace.
Pečlivost, důslednost a schopnost si organizovat čas, týmová spolupráce.
Základní počítačové dovednosti.
Nabízíme
Příležitost stát se součástí uznávané a stabilní společnosti s 30letou tradicí.Podpora a školení pro váš profesní rozvoj.
Motivující platové ohodnocení.
Příjemné pracovní prostředí a skvělý tým kolegů.
Parkování pro zaměstnance
Možnost zajištění objednávky obědů
Denní místnost pro klidné strávení polední pauzy
Možnost dalšího vzdělávání – odborná školení
100,- Kč stravenkový paušál, 1x týdně občerstvení na pracovišti
Multisport kartu
Firemní akce, teambuilding