O firmě
Jsme personální agentura s 60 letou tradicí. Pomáháme lidem najít tu správnou práci a firmám ty správné zaměstnance. Každý den pracujeme na tom, abychom lidem našli tu nejlepší práci, ve které se mohou realizovat a firmám ty nejlepší zaměstnance, kteří jim pomohou v úspěšném rozvoji. To je to, co děláme a kým jsme.Popis pracovní nabídky
- podpora a koordinace projektů, jednání, příprava workshopů
- účast na plánování distribuční sítě společnosti (po Evropě)
- komunikace s interními a externími partnery společnosti
- reporting vedení
Požadujeme
- SŠ/VŠ ekonomického směru
- pracovní zkušenosti na podobné pozici výhodou (plánování distribučních sítí, vedení projektů)
- znalost Aj na velmi dobré úrovni, Nj výhodou
- zkušenost v automotive výhodou
- dobré prezentační, komunikační a organizační schopnosti
- PC - uživatelská úroveň: Microsoft Office, Outlook, internet
- ochota cestovat mimo ČR (až 25%)
- stresuodolnost, flexibilita, vysoké pracovní nasazení
Nabízíme
- různorodé mezinárodní projekty
- práci v mezinárodním týmu ve stabilní nadnárodní společnosti
- zajímavé finanční ohodnocení
- možnost dalšího vzdělávání a dlouhodobého profesního růstu