Volné pracovní místo Process Transition Specialist - ENG + FR

aktivní
Grafton Recruitment s.r.o.

Společnost Grafton Recruitment byla založena v Dublinu v roce 1982. Od svého založení si Grafton Recruitment vybudovala pozici světově uznávaného poskytovatele personálních a náborových služeb. Síť naší společnosti se rozrostla do celkového počtu 59 poboček v 15 zemích (Velká Británie, Irsko, Chile, Maďarsko, Polsko, Česká republika, Slovenská republika, Belgie, Litva, Portugalsko, Rakousko, Rusko, Francie, Turecko, Spojené Arabské Emiráty).

Místo pracoviště
Praha
Pracovní poměr
Plný úvazek
Vzdělání
bakalářské, vysokoškolské
Hrubý plat
by agreement

Popis pracovní nabídky


Ref. č.: 1–28–202956. Bonjours and hello! An established American company with offices across the world would like to welcome a new Process Transitions Coordinator with English and French language.


If you have professional exprience from an SSC environemnt in a similar position, speak advanced English and upper-intermediate French, do not miss out an opportunity to join an ever-growing global company.


As a PROCESS TRANSITION SPECIALIST you will be involved with a range of tasks including:

  • Coordination of migrations within Shared Services
  • Helping with documentation validation
  • Identifying opportunities for process improvements
  • Monitoring of efficiency, risk reporting etc.
  • Analyzing processes and services provided
  • Leading the process blueprinting phase
  • Identifying possible process gaps and errors
  • Documentation review and its update
  • Analyzing policies and internal controls during transition

Požadujeme

  • Fluent English and at least upper-intermediate French knowledge
  • Previous experience in SSC process migrations is a must
  • Experience working within a Shared Service Centre in a big advantage
  • At least a theoretical understanding of Finance and Accounting processes
  • Experience with Visio, Blueworks or similar process design tool is a big plus
  • Understanding of Six Sigma principles is a big advantage
  • Analytical mind
  • Ability to organise time and tasks effectively
  • Positive team spirit to fit in with the company's culture

Nabízíme

  • 25 days of vacation
  • Meal vouchers
  • Cafeteria
  • Health and accident insurance
  • Trainings
  • Events
  • Opportunity for career growth both horizontally and vertically
  • Stable employment and high standards of work

Vhodné pro

Absolventy.

Podobné nabídky práce

Finance & Cash Specialist with intermediate German - flexi workin...
Ref. č.: 20-28-253886. Job area: REPORTING, PAYMENTS MONITORING, COMMUNICATION WITH CLIENTS REGARDING CASH AND INVOICES<br/>Languages: fluent ENGLISH + intermediate GERMAN + native CZECH<br/>Location: Prague<br/>Company: A large ...
Grafton Recruitment s.r.o. Praha Plný úvazek
dnes
Finance & Cash Specialist with French- flexi working hours
Ref. č.: 20-28-253887. Job area: REPORTING, PAYMENTS MONITORING, CASH APPLICATION <br/>Languages: fluent ENGLISH and FRENCH<br/>Location: Prague<br/>Company: A large consumer solutions company supporting over 30 brands in 15 coun ...
Grafton Recruitment s.r.o. Praha Plný úvazek
dnes
SPECIALISTA REPORTINGU s NJ a AJ (30.000 - 40.000,- Kč)
Máte pokročilé znalosti MS Excel a baví Vás práce s rozsáhlými daty a čísly? Máte alespoň základní teoretické znalosti v oblasti financí a účetnictví? Nedělá Vám problém komunikovat v německém i v anglickém jazyce? Pak hledám ...
Advantage Consulting, s.r.o. Praha, okres Hlavní město Praha Plný úvazek
dnes
SPECIALISTA/KA CONTROLLINGU #6114686
People Consulting s.r.o. hledá pro svého klienta, významnou výrobní a exportní společnost s dlouholetou tradicí na evropském trhu, vhodnou osobnost na pozici: SPECIALISTA/KA CONTROLLINGU Pracovní náplň: - zpracování a reporting ...
People Consulting s.r.o. Čestlice, okres Praha-východ Plný úvazek
včera
Finanční analytik - Praha 4 (#8974433)
Pro našeho klienta, mezinárodní certifikační společnost hledáme kandidáta na pozici: FINANČNÍ ANALYTIK - PRAHA 4 Co bude Vaší náplní práce: Zpracování kontrolního hlášení (DPH) – pro české společnosti Finanční reporting pro kl ...
People Consulting s.r.o. Praha Plný úvazek
týden
OBCHODNÍ MANAGER/ MANAGERKA #1758623
People Consulting s.r.o. hledá pro svého klienta, specialistu na pojištění pohledávek, factoring, financování a související poradenství, vhodné kandidáty/kandidátky na pozici: OBCHODNÍ MANAGER/ MANAGERKA Popis pozice / Náplň p ...
People Consulting s.r.o. Praha Plný úvazek
týden

Poslat známému

Zadejte Vaše celé jméno např. Jan Novák
Zadejte svůj e-mail např. jan.novak@seznam.cz
Zadejte celý e-mail známého např. petr.nemec@seznam.cz

© 2006 - 2017 Easy-prace.cz | Mapa stránek | Na Easy práci.cz si snadno najdete nové zaměstnání. Nabídky práce můžete filtrovat podle oboru a lokality z celé České republiky. Pokud jste firma, která hledá nové zaměstnance, vložte pomocí jednoduchého inzerátu nabídku práce. Ta se bude zobrazovat pouze těm, kteří o ni mají opravdu zájem.

Práce ve městech: práce Praha | práce Brno | práce Olomouc | práce Plzeň | práce Liberec | práce České Budějovice | práce Zlín | práce Pardubice | práce Mladá boleslav | práce Kladno